Sålt Kelly

***

Igår kom petra hit o tittade på Kelly.....
O bestämde sig för att hon ville ha henne (vilket hon redan sa att hon var säker på i telefonen).
Kommer bli såååå svårt att släppa min lilla gumma ju.....
Men jag vet iaf att hon får det bra.
Vi ska åka o vet.besiktiga henne idag o så ska hon få en rabiesvaccinspruta för hon kommer ställa ut henne utomlands osv.....(*kul*)
Petra tittade även på Cindy (hon har ju varit intresserad av henne från början).
Men hon visste att jag inte ville sälja henne haha.
Men Cindy fick många lovande ord från Petra =)
Kommer bli väldigt fin sa hon.
O hon tittade på Lady med o sa att hon hade utvecklats enormt sen hon såg henne sist o sa att det nog kommer gå bättre för henne på utställningar detta året än vad det gjorde förra =)



Pratade med Ullis innan i telefon.....killsnack *ler*

 
Blev så besviken igårkväll......där var en film som jag ville se.....så jag gick o längtade till kvällen.....men när jag lägger mig framför tv:n så kommer inte filmen......mamma kollar i tidningen o ser att jag kollat i gårdagens bilaga *morr*
Så besviken jag blev......


Åhhh vad jag är trött på att gå med brutet ben......så jäkla trist....klättrar på väggarna här hemma.....
Vill bara ut o göra saker, men d e lite begränsat vad man kan göra ju =(
Vill bara bli bra igen.....
Fatta så mkt jag ska göra då =)



Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir klar tills vi ska åka till veterinären....
(är ett par timmar kvar till vi ska dit, men det tar ju lite tid för mig att göra mig iordning för tillfället)



Bye Bye















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0