Super trevlig dag

***

Somnade megasent inatt.
Låg först och tittade på prisonbreak =)
(långt in på morgonkvisten) hehe.

Sen hann jag nog precis somna när det var dags att gå upp igen kändes det som iaf.
Gick upp kl 7 (inte människa så dags).
Gjorde oss iordning sen åkte vi in till hundutställningen i Malmö.
Jag bara älskar hundutställningar ju =)
Höll på o smälla av på två kärringar där inne *grrr*

Tittade på en sååå fin hane....
Oxå född 2007 som Ladys valpkul..
(Kanske blivande pappan till Cindys kull?!?!?!? hehe).
Mäkta imponerad på den iaf.
Så han kommer säkerligen vara i tankarna när det är dags att para Cindy.
Men gud vad man själv blev sugen på att ställa ut hund när man såg alla andra göra det.....
 

När vi kom hem så ringde jag till Sonny så han kom hit o tittade på valparna åt middag o sånt med oss oxå o snackade o hade trevligt.
Fick oss en massa goda skratt.
Både om jagande av hundar barfota *hrm* *Minnen*
O fiskmat *hahahahahahaha*
haha Lady fastnade för han.....släppte inte han en minut ens....låg på hans fötter osv....
Den första Lady är så pass fäst vid som kommer hit.....nästan mer fäst vid han än vid mig *grrr*

Nu ikväll skulle han o några kompisar ut i Malmö
*Snyft* jag vill med festa.....blev sååå sugen på det.
Men nä här får man sitta inspärrad ikväll.....o en massa andra kvällar framöver oxå....
Bara längtar tills jag kan gå ut o festa igen.....
Vi ska göra det så fort jag bara kan =)


Nu ikväll ska jag lägga mig o titta på en skiva Prisonbreak =)
*wihoooo*
Vilken lördag haha lixom


har haft såååå ont i min fot sen jag kom hem från utställningen....
jag är inte van vid att ha benet nere så pass länge som jag hade idag.....
Ville bara skrika när jag la mig i sängen....
fruktansvärt.



Imorgon kommer Petra o hämtar Kelly *snyft*
Kommer bli sååå fruktansvärt tomt här utan henne.....
Men hon får det bra iaf....det är huvudsaken....då känns det lite lättare.
Men tårarna kommer rinna ändå såklart.
*snyft*



Imorgon har jag inget planerat.....
Bara ta dagen som den kommer....
Skönt.


Ush snart tid för omgipsning igen....
Räknar ner dagarna....
Vill verkligen inte göra det igen.
Gör så fruktansvärt ont!!!!!
*snyft*



Nu säger jag godkväll!

image58























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0