Trött på detta nu

***

Ush vad jag börjar tröttna på att gå med brutet ben nu.....
Men jag e iaf glad för vänsterfoten börjar bli bättre iaf.....
Går fortf på sne på foten o den e fortf blå o svullen.....
Men börjar dock bli bättre.


Funderade tidigare på att åka in till Malmö hundutställning i helgen....
men tror jag skippar det faktiskt....
inget kul när man inte kan gå ju =(


Försökte få tag på petra igår, men ingen svarade när jag ringde....provade idag med, men fortf inget svar.
Blir kanske att hon hämtar Kelly till helgen ju.....


Jag har börjat träna Cindy på att stå på bord snyggt nu....går faktikst ritkigt riktigt bra =)
Min duktiga tös =)
Fick en del bra tips från Petra när hon var här.


Acke är för söt....
Hans ena öra har lagt sig igen....
Haha så nu är nåt mellanting mellan papillon/phalene
så jäkla gullig.
Men troligtvis så reser det sig igen efter tandlossningen.
(det gör det ju oftast)
Lady hade likadant vid tandlossningen.....
Fast hon gjorde ju det mitt på en utställningen.....
båda öronen hade lagt sig när vi kom på plats.....haha.


Längtar tills jag blir bra så jag kan gå igen så jag kan utställningsträna Cindy =)
Visst jag kan träna henne att stå på bord osv nu, men stå på mark o springa får jag allt vänta med.....


Nu ska jag lägga mig o se på PRISONBREAK =)


Natti gott folk


image57






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0