Utställningar =)

***

Satt o räknade på valparnas ålder o kom på att jag räknat fel....Så gissa vad????
JAG KAN STÄLLA CINDY (o ACHE) på Hässleholmsutställningen i Maj *wihooooo*
Så det blir först utställningen i Degeberga (inofficiellt)
O sen efter den blir det Nationellt i Hässleholm *överlycklig*
Ska bara ta reda på vart man anmäler sig...hittade inte det på internet så jag ska fråga Petra för hon ska säkert ställa där i år igen.
Jag var där förra året o ställde Lady....
Ah va glad jag är.
Det blir en officiell för dom tidigt på året ändån *glad*
Jag ställer ju helst på sådanna....
Dock får Lady vänta till senare på året med utställningar.....
Vill bara ställa henne när hon är som bäst.....


Imorgon ska jag ner till djuraffären o köpa omega 3 olja till vovvarna.
Dom ska bli sååååå fina i pälsen till alla utställningarna *hihi*


Igår satt jag o planerade lite avelsarbete =)
O har nog hittat en kanonkombination =)
Dock dröjer det innan det blir dags för den.....
Men det roliga är att troligen både Lady o Cindy kommer bli parad med han...
Han var ju en av de jag valde mellan till ladys första kull så han har ju vatt av intresse tidigare....

Så det är tänkt såhär....
Lady paras nästa år  2009 (dock med en annan hane som redan är bestämd)
O året därefter ska Cindy paras 2010 (med en annan hane som ej är helt bestämd än) (vet dock ej bestämt om jag parar henne det året)
Året därefter ska Lady paras 2011 med den här hanen jag pratar om...
O året därefter ska cindy paras 2012 med han =)
O ur den kullen tänker jag troligen behålla en tikvalp =)
O sen år 2013 blir det Cindys sista parning (vet ej med vem säkert).
Men 2014 blir det ju isf (förhoppningsvis om mina planer går vägen) den valpen ja behåller efter cindy, då blir det hennes tur.....


Nu kom mams o paps hem så jag ska snacka lite med dom....

Bye bye






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0