Blä-hä dag

******

Så typsikt igår.....satt o skrev ett jättelångt inlägg, men sen när jag tryckte på spara så försvann det ist?!?!?!
Då blir man ju jätteglad.....jippi lixom.....så typsikt att d ska hända mig.....


Var på Ica o handlade lite idag.....
Sen var ja nere i byn o tog ut pengar, sen åkte jag på sjukgymnastik....
I gissa vad jag gjorde idag.....
Jag gick några steg helt utan kryckor =)
Vingligt o sakta.....men ändå  =)
När vi kom hem så var syrran här o hälsade på.....
Snackade lite grann med henne o så....


Imorgon ska jag ner i byn.....
Djuraffären där skulle ha nån utförsäljning så jag tänkte kolla lite =)
Vill så gärna åka ut till den i Lomma....men pappa e så seg med det....han vill aldrig....lite trist.


På Lördag fyller Cindy o Ache o Kelly 6 månader....
Mina småttingar börjar bli stora nu minsann =)
Sen på Söndag är det ju mors-dag....
Har bara hittat ett kort hittills till mamma, får se vad det blir jag köper till henne.
tips någon????


Ush jag känner mig helt OFF idag....
Vill inget, orkar inget, känner inte för nåt, pallar inte nåt, jiter inte nåt,
En riktig BLÄHÄ-Dag med andra ord...


Träffade en gammal arbetskamrat på Ica.....
Evigheter sen jag såg henne nu....
Vi hade dock inte tid att prata så länge, men några ord fick vi bytat med varandra iaf =)
Alltid nåt.


Imorgon ska jag o mamma ta de stora vovvarna med oss o åka ut till Jenny o David o grilla =)
Ska bli kul.

Haha pratade med mamma idag om tatueringar =)
Hon började oxå bli sugen på att göra en.
Hon ville göra en för mååånga år sen, emn kunde inte bestämma sig för nån speciell, så därför blev det aldrig av....
Men denna gången ska jag allt se till att det blir av *ler*
Ska göra samtidigt isf =) haha.


Är så sugen på att göra om min hemsida, men vet inte hur jag vill ha den.....
Jag är aldrig nöjd med den haha....
Gör om den o är supernöjd ett tag, men sen vill jag ändra igen =P


Ska sätta upp mig i kö på lägenhet igen....
Vill helst ha borta på Jakobsgatan.....
Men funderar på att ställa mig i kö på nån mer oxå....
Man kan ju alltid bo nån annanstans sålänge tills där blir nån ledig på Jakobsgatan.....
Jag har ju det mesta till lägenheten redan.....
Det enda jag behöver är en soffa o köksmöbler.
Jag vet redan vilken soffa jag ska ha dessutom.


Inget intressant alls har hänt idag, iaf inget som förgyllt min tillvaro ett skvatt....
Men dagen är inte slut än......
Mirakel kanske kan inträffa?????

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0