Congratulations

********

Mina stackars små-hundar e sjuka....värst är Cindy...hon har kräkt ett x antal ggr idag.
Stackaren.....
Sen kröp hon ner under mitt täcke o sov sov o sov....


Har haft vilda diskussioner med en idag haha....
Längesen jag hade det så det var ett litet nöje iaf *ler*


Har idag suttit o haft lite avelsplanering.....
O är sååå nöjd med vad jag kommit fram till....
Kunde inte blitt bättre enligt mig =)
Spännande hur det kommer gå =)
Kommer dock inte skriva ut hur jag har bestämt, för det finns så många som snokar o har sig....
O ingen har med min kennelverksamhet o göra, mer än jag själv.... =)
Men jag har iaf redan bestämt vem jag ska para med vem i framtiden =)
Har en kull som är osäkert med val av hane, men jag får hålla utkik efter någon riktigt snygging till den kullen =)
Men det är skönt att ha kullarna så gott som klara redan....
Får bara hålla tummarna på att allt går som planerat hehehehehe
Folk har frågat mig om jag verkligen ska ta fler kullar på Lady??
Eh ja, varför skulle jag INTE göra det lixom?????
Vet inte nån kennel som bara tar en kull valpar på en tik o sen ingen mer....
Sålänge tiken är frisk o lämnar friska fina valpar är det inga problem att ta fler kullar....
O man får ju ta 5 kullar på en tik enligt SKK:s regler....
Så de är ju inga problem att ta fler än 1 efter Lady....
(Dock kommer jag INTE ta 5 kullar på NÅN av mina tikar).
(om nån undrar)
Men 2-3 st ska dom klara utan problem sålänge dom själv mår bra o valpningarna går bra i framtiden osv....
Men det får vi hålla tummarna på iaf....


Igår smällde det till i min hälsena på min onda fot, fy bubblan vad jag har haft ont....
Men det släppte lite innan idag....Skönt tänkte jag.
Men bara nån timme senare hände samma sak igen....
åhhhh lixom.
Tycker synd om min stackars fot....
Den får va med om mycker den...
Ska rådfråga min sjukgymnast imorgon när jag ändån ska ner där.


Idag fyller förresten Tarzan 10 år =)
Lilla gubben börjar bli gammal nu....
Dock märks det inte på honom....
image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0