Duffy Duck

*******

Bestämde igår att vi skulle åka till Teckomatorp idag o hälsa på mormor o morfar.
Så så fort jag vaknade idag hoppade jag in i duschen o gjorde mig iordning osv.
En timme senare begav vi oss mot teckomarorp.
Körde in om växthuset på vägen o handlade.
Stannade ca 3 timmar hos mormor o morfar, sen begav vi oss mot kävlinge.
Körde ner om på Ica o handlade lite o matade ankan som stod utanför o väntade så gulligt precis utanför dörren....haha så glupsk den var....när jag skulle ge den en bit bulle på marken så slög den biten ur handen på mig haha
men den var så himla söt.
Hehe den åt hela bullen jag köpte till den.....
Sen följde den oss till bilen o när vi hoppade in i den så gick den upp o la sig på gräset o smälte maten =)...haha sjukt söt.


Det var en som skickade meil till mig idag o frågade om jag ville sälja Ache....
Men han är ju inte till salu.....
Ska ju själv behålla han....
Men jag förstår att folk är intresserade av honom, han är ju väldigt  fin o lovande som utställningshund.
Men sporrarna ska jag ta bort på honom iaf.....
Ska ringa o få tid hos veterinär.


Skrev ut en bild på PJ idag
Hade ju tagit hem den på datan.
Så vi laminerade den o så....Blir jättebra då.
Måste ju ha bild på blivande pappan till Ladys kommande valpar =)
Han är verkligen jättefin.....
Ska fråga Petra om hon kan skicka nån bild på hennes importerade hane till mig oxå...
han är ju lite av intresse åt Cindys kull.....
(kollar som sagt bara åt henne för tillfället, men han är väldigt lockande)


Ska beställa lite saker från papillonringen.
Får se när det blir av bara.....
Jag säger jag ska göra så mkt, men man hinner inte allt om dagarna....
Prisrosetterna jag skulle hängt upp för flera dagar sen ligger fortfarande på bordet....*suck*
Vi kommer säkert hinna vinna fler innan dessa kommer upp på väggen misstänker jag haha.
Men men dom SKA upp så småningom iaf =)
När man nu vinner så många fina priser som man gör (eller hundarna rättare sagt) så MÅSTE dom ju hängas upp....inte bara ligga o samla damm =P


Nu snart ska jag klippa mig o göra slingor.
*Längtar*

Sen ska jag beställa tatueringstid =)
Ska även beställa tid för piercing =)
heheheheh


Bild från filmen "The notebook"
image103


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0