Ett tag sen nu

*****

Det är ett tag sen nu som jag skrev här.....
Massor har hänt, både bra o dåligt men jag skriver inte allt här.


Var på utställning i Degeberga med Cindy o Ache den 1:a Maj.
Det var många i Cindys klass så hon fick tyvär ingen placering =(
Men Ache blev BIR-Valp
*stolt*
Nu längtar man som attans till utställningen i Bosjökloster =)


Har börjat gå bättre på foten nu....
Gör inte lika ont längre....
Känns som det går åt rätt håll iaf....
*skönt*
Får bara hoppas på att dom inte ska behöva operara ut skruvarna ur benet på mig *buhu*
kan ju hända att det blir så....
*lite nervös för det faktiskt, men d blir inte värre än det jag redan gått igenom iaf*

 
Idag får jag hem tre papillontikar till =)
Vet dock inte hur dags än bara....men troligen i eftermiddag/kväll nån gång.
Sen i Juli nån gång kommer jag ha en valpkull här =)
(Tiken är parad nu iaf)
Det ska bli jättekul =)


Nästa vecka ska jag på Bio med Gina =)
Längesen vi träffades nu....
*Saknar ju dig gumman*


Petra hade ställt ut kelly två ggr nu....
Hon hade placerat sig 2:a båda gångerna =)
hade tillomed slått Petras egenuppfödda valp....
Men kelly ÄR faktiskt väldigt fin =)
Kul det går bra för henne....



E så besviken på att svullnaden på mina fötter inte går ner....inte ens den som vart stukad är "normalstor" än....
Fick ett utbrott för det häromdagen...skulle iväg o va stressad o skulle försöka få på mig skor, men INGA gick på....kvittade hur mkt jag än försökte....slutade med att jag började lipa o försökte slå på skorna....till ingen nytta såklart....så jag slängde skorna in i väggen istället.....
Instabila Helena....


Ladys löp är REDAN slut....
Märktes knappt ngt denna gången....
Fler som sagt att deras tiks löp har varit mkt kortare denna gången....
Pratade med Petra om det igår o hennes tikar hade det vatt likadant med....
Man undrar lixom varför det blir så??????


Nästa vecka ska jag nog flytta upp sängen på ovanvåningen igen....
Då ska jag kunna gå lite i trappor iaf....

hej svej




image82



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0