Fått in en riktig smäll

******

var hos sjukgymnasten idag.....Frågade om min hälsena....
O tydligen är det överansträngning så den har sträckts (ändå har jag inte gått mycket).
Så idag var det väldigt lugn träning hos sjukgymnasten.....
Ska ta det lungt ett par dagar med foten oxå....
Hon kunde tillomed känna på foten att hälsenan var sträckt.....


O det är inte bara foten jag har ont i.....
utan handen med....
Vaknade inatt av att jag slog handen i fönsterbrädan...aj aj aj.
Kan undra vem jag har slagit i min dröm haha.
jag har iaf fått in en riktig smäll på den =P


Efter sjukgymnasten så åkte vi o hämtade mamma på jobb.....
Såg en jättefin hästapålle.....sån färg som donna hade.....(sån mörkbrun som typ får fläckar i solen), finns ingen snyggare färg på en häst.
Sen hem o lämnade av pappa så åkte jag o mamma o handlade på ica....
Mötte kusinvitamin där nere så vi snackade en bra stund med honom....
Vi ska åka o tatuera oss ihopa efter sommaren
Wihooooo =)


Småhundarna är förresten bra igen.....skönt.


Jag är sååååå shoppingsugen nu =)
Vill ut på Centan en dag o storshoppa =)
Får ta den stora plånboken med *asg*


Jag har hittat såååå fina hanar till kommande kullar =)
Hade inget bättre för mig igår nämligen.....
Satt o tittade o letade o tittade o letade....
O så som jag har bestämt nu verkar riiiiktigt bra *ler*
Ska bli kul o se resultaten av dom parningarna =)
Dom är så pass lovande allihopa att jag hade kunnat behålla alla valparna själv *hahahahaha*
Där kommer förmodligen sättas ut några på foder iaf.....
Så pass bra hanar är det....
Spännande.....


image114



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0