Förvånansvärt

......när man inte trodde "folk" kunde sjunka lägre.....Så vips har dom hamnat ett steg längre ner ändån....Man tycker ju ändån att gränsen för deras "dumhet" borde vara nådd nångång, men icke.
Förmodligen ät det väl så att man får anse dom som "hopplösa fall" *asg*.
Jaja nog om sånna människor nu.....



Igårkväll var Sonny här en sväng o hälsade på.
Han ville se på valparna.
Sen satt vi o snackade en massa ute i trädgården.
Mest tatueringar =)
Han ska ju göra en på ryggen nu snart...
O jag ska bygga ut min jag har mellan skulderbladen.
Har hittat motiv  allt redan =)
Sonny skickade nämligen en länk till mig igår med en massa olika motiv.
Satt länge o kollade.....
O till slut hade jag hittat en massa tänkabara alternativ.
Men till slut kunde jag bestämma mig för en =)
Så nu längtar man bara tills man får det gjort hehehe.
Har ju länge sagt att jag tycker den jag har mellan skulderbladen är i minsta laget för min smak....gillar lite större tatueringar ju.
Så det kommer bli att jag bygger ut den i ett o samma motiv på båda sidorna =)
(så det typ blir två tribalfjärilar på vardera sida om den jajg redan har nu).
O Givetvis kommer det gå i svart o blått som alla andra tattoos jag redan har =)
Tycker det är snyggast när det går i samma stil på tatueringarna...speciellt om man har ett par st.
Annars blir det för bladdigt o fult.
E nyfiken på hur Sonnys tatuering han ska göra på hela ryggtavlan kommer se ut.....det lät riktigt cool så som han beskrev den iaf.....



Nu ska jag snart ut i trädgården o äta glass med mams =)
O titta på vovvarna när dom leker =)
haha dom e så himla söta....
Springer i den här agilitytunneln fram o tillbaka hela tiden o jagar varandra.
Det sägs ju att ju fler papillons man har, desto roligare är det....
O jag kan inte annat än att hålla med....
Man får sig hela tiden goda skratt åt deras små påhitt.
Ska bli kul med ny valpkull här =)
Det är inte mer än typ 8 veckor kvar nu *ler*
Längtar.....
Älskar nyfödda valpar =)


Weee längtar tills det är tatueringsdags =)

hej på er













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0