Humörsvängningar som heter duga!

****

Var på jäääättedåligt humör hela dagen igår, o vaknade imorse med samma dåliga humör....
Får hoppas det gär över under dagen.
Har kännt mig så förbannad på allt den senaste tiden.....
*jobbigt*
Men jag har börjat förstå vad det handlar om nu iaf....
Efter nästan ett års humörsvängningar o depperissioner har jag äntligen kommit underfund med vad det grundar på......


Idag ska jag iväg o shoppa =)
Ska följa med till Lund o hämta mamma sen så då ska vi passa på o handla lite....
Skönt att komma ut.


Ska se om jag får tid att hänga upp prisrosetterna idag....
Vill ju ha upp dom =)


Tränade valparna på att stå på bord igår.....
Går verkligen frammåt för de små liven....
Dom är så duktiga så =)
Men jag fick ju ett jättebra tips av Petra som sagt....


Nästa år kommer jag ställa på några fler utställningar än i år =)
Dock blev det ju att jag ställer båda dagarna i HBG iår ändån....(Var inte tänkt så från början).
Men som sagt....jag ska ju ställa ut småttingarna så mycket som möjligt ett par år frammåt.
O i början av nästa år kommer jag ta valpar på Lady.
Igår fick jag en massa bilder på hanen på Ladys kommande kull.
Både på hanen o på avkommor efter han.
O vad jag kan se så lämnar han rätt små nätta avkommor efter sig....jättesöta verkligen.
Tror det kommer bli väldigt fina små nätta papillons efter Lady o han....
Förstår att intresseanmälningar rasar in på den kullen =)
Nästan så man är sugen på att behålla själv =)
Men det ska jag inte göra...inte vad som är planerat iaf.
Men det är utställningsintresserade som hör av sig så det är ju en fördel såklart.....
Ja menar om det nu visar sig bli jättebra hundar så säljs dom först o främst till folk som vill ställa ut.
O den första som hörde av sig (som ja även träffade i Degeberga) är ju väldigt intresserad av både avel o utställningar, så om det nu kommer en tik som hon köper så vet jag ju att det finns stora chanser för den.

Lägger in bilder här på hanen först o sen under honom kommer några av hans avkommor.

image101


       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0