*Känslor*

******

Haha gissa vad jag låg vaken o tittade på tv inatt....2 st "Hajen" filmer som gick på trean....*asg*
Fattar inte att man tyckte dom var så bra förr....dom e ju så kassa.



Ska hämta mitt smycke i byn idag =)
(står Cindy på det =)


Idag har mamma o pappa tvättat o målat vårt staket....


Hörde två bra låtar igår på radion....
Dangerous med Akon
och Love in this club med usher...


Ska höra med min gumma Gina om vi ska hitta på ngt nån dag...
Saknar dig gumms....


Ska försöka få tag i tess oxå....
Måste höra hur det gick på utställningen idag =)
O om en vecka är det mina vovvars tur att ställas igen...
Hoppas dom båda placerar sig bra där =)
wihoooo


Jag är såååå sugen på att festa.....


Ska ut o shoppa en dag snart =)
Känns som det är evigheter sen jag var inne i en klädaffär nu....
(har faktiskt inte varit det sen INNAN jag bröt foten)
Ja Helena shoppoholic har klarat det så pass länge =P


Hahahaha så mycket snack o så lite verkstad från somliga.....
Ja inte med en grej, inte två inte tre, ....utan många fler....i stort sätt allt.
Säger så mkt.....gör så lite av det....
Kan inte va så kul liv....

(ok jag har inte så jättekul liv just nu heller pga mitt ben, men det är på bättringsvägen iaf....)


Nä om man skulle försöka sig på att ta sig upp på ovanvåningen o fixa lite...ska hänga lite tvätt o så.....


***
Känslor.....
Så lätta att få....
Så svåra att göra sig av med....
***


image117

Kommentarer
Postat av: Gina

Saknar dig med!! =)

2008-06-02 @ 12:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0