Mysig dag

****

Vaknade tidigt igår....gjorde oss iordning osv ....sen åkte jag o mamma o cindy ner i byn o handlade i djuraffären....
När vi kom hem så blev hundarna helt överlyckliga när dom fick leksakerna....rena rama julafton för dom haha.
Hittade ett hundhus jag vill köpa i djuraffären....
Mina småttingar hade älskat det....
Dom slåss ju om pälsigloon jag har köpt till dom.....så dom hade behövt det huset med *ler*
Så nu har jag en anledning till att köpa det haha.


Efter djuraffären så åkte vi hem o lämnade av Cindy o hämtade Zack oTarzan sen åkte vi till Jenny o David.
Var där lääänge =)
Grillade o sånt mysigt.....
David hade köpt en hoppborg till Milan o Jordan.
Hade först kört till HBG så var den slut där så han hade kört till Malmö istället o köpt den.....
Haha han hade inte haft en enda cigg på hela tiden i bilen.....stackaren....
Zack o Tarzan var helt överlyckliga över att få springa i trädgården (utan valpar efter sig haha).
Zack sprang som en kalv på grönbete *haha*
Sparkade boll o så med han.... inte jag då men David o mamma.


När vi kom hem så mötte vi Viktor o hans pappa....
Både jag o viktor hoppar på kryckor....haha.
Stod o pratade med dom rätt länge.


 Sen när jag väl gick o la mig var jag helt slut....somnade som en stock....hann inte ens kolla på tv =P


Får se vad som händer idag....har inget planerat iaf så jag får ta dagen som den kommer...

image109




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-25 @ 10:55:53
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Jenny

Ha en underbar söndag! :D Är det sol hos dig? Här skiner solen! :D

2008-05-25 @ 11:04:49
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0