Så kul

*****

Det ändrades först igår så jag skulle hämta 3 voffs, men sen ändrades det så jag bara skulle ha hem en här ist.
Så jag o pappa åkte för att hämta hit lilla Kelly.
Men när vi väl var hemma hos Petra så blev det att Manga o Frida oxå fick följa med oss hem =)
O vilka hundar sen azzå, helt underbara.
Man blir helt försälskad ju *ler*
Mamma blev glatt överaskad när hon såg att Manga o Frida oxå kom.
Så nu är huset FULLT med små skälliga papillons =)
(DVS 6 stycken =)
Hon hade två stycken valpar där hemma oxå som bara var 1 vecka gamla....så himla söta dom var, jag höll dom =)
Vi var ute i hennes trädgård med alla hennes hundar en bra stund....
Jag föll lite för hennes ena hane "Erik" som han kallas....så himla fin.
Har bara sett han på bild tidigare.
Han är efter den hanen som Lady ska paras med nästa år (denemore noble perfection =)
Så jag har ju sett lite hur avkommorna efter han blir nu *kul*
En av hennes hanar som hon hade där hemma ska flytta utomlands, han är oxå jättefin har tittat på han oxå tidigare.


Hehe man blev ju helt valpsjuk när man höll hennes 1 veckas gamla valpar =)
Nu läntar man själv tills nästa valpkull =)

Pratade lite med henne om "valpnamn" på kullar o så med....
(dock vet jag ju redan till min B-kull)
(hittade ju inga på B i grekiska mytologin, så jag kom på annat  på B =)
Men fick även bra tips av henne på namn i framtiden att gå efter =)



Nu ska jag ut i trädgården till voffsen, det är ju helt underbart väder, nästan skam att sitta här o skriva blogg då ist för o va ute =)


Förresten har glömt att nämna....två av valparna jag har här hemma nu "Frida" o "Manga" är "Petit fleur" mamma till (DVS Ladys mormor)
Rena rama Släktträffen här hemma ju =)


Hej svej på er

(Lady o Ache saknas på bilden undertill)

image83









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0