Sudden change of heart

******

Sudden change of heart ang parningar....
Har blivit en hel del ändringar sen sist jag skrev....åh vad jag ändrar o har mig haha.
Skriver inte ut nåt nu iaf (om ja mot förmodan ändrar mig igen haha)......


Ache satte en bit korv i halsen imorse.....
Fick ingen luft..... (han har otur med att sätta i halsen).
Så det var bara att vända han upp o ned o stoppa fingrarna i halsen på honom.....
Kräkte på mattan...men men .
Han försluger sig så ofta....


Har haft lite utställningssnack med Tess idag....
*Kul*
Hon verkar jättetrevlig....o det är kul att hon oxå har papillon som hon ställer =)



Var på sjukgymnastik idag.....
Går verkligen frammåt...man märker skillnad var gång man är där.
Får hoppas jag kan släppa kryckorna snart....
pappa o lady var uppe hos farmor o farfar under tiden jag var på sjukgymnastik....
Lady lufsade runder i deras trädgård....o skulle äta upp en hund som var hos deras granne haha.
lilla Lady tror hon är STOR haha.
Deras granne var intresserad av en valp i framtiden....(igentligen Ache, men nix pix han är INTE till salu).



Är så glad över att Lady börjar komma i form igen.....
Pälsen börjar bli riktigt fin (öronen är toppen fina redan).
O hon börjar få lagom hull.....
Ska jobba på att få henne så fin som möjligt nu så hon kan ställas igen =)
Hon ska ju iaf ställas på Sofiero i år =)
O nästa år ska hon ställas en hel del =)


Har ändrat lite på hemsidan idag.....
Ta en titt vet ja'


Åh jag avskyr telefonsamtal!!!!
Satt i kö över en halvtimme imorse....*hata*
(när ja bara kunde gått ut o hämtat in posten o fått mitt svar där *asg*)
Typiskt min otur....
haha.


Har bestämt mig för att vänta med tatueringen.
Snackade med Sonny så vi bestämde oss för att göra det efter sommaren istället.
Så kan man bada o sola i sommar ju =)



Nu ska jag göra lite nytta istället för att sitta här ,haha

hej svej på er

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0