Tacksam syster

***

Dom ringde från sjukhuset idag fick återbesökstid osv.....
Dom ringde precis när vi skulle åka till sjukgymnasten så vi blev lite sena.....


Åkte in om o köpte hundmat i djuraffären....
Så nu har man för ett tag framöver.....köpte mer än jag brukar....mycket mer, men den tar slut så fort när man har tre st som äter samma lika bra o köpa hem så man har.


När vi kom hem så kom syrran precis oxå så vi snackade lite med henne....
Hon är alltid lika tacksam....
Det första hon kläckte ur sig när jag hoppade ur bilen var att jag hade blivit gammal?!?!?!?!
Hon tyckte jag såg trött o rynkig ut under ögonen.....
Snacka om att knäcka en totalt ....
Jätteglad man blev att höra det....NOT.
Vilken tacksam syster man har.


Pratade lite med jonas på msn nu ikväll....
han ville hitta på nåt, men jag har ingen lust för att göra nåt alls ikväll....
Bara lägga mig tidigt o tycka synd om mig själv....
Man börjar ju bli gammal....iaf om man ska tro på vad syrran sa......*suck*
Ja kan ju inte neka till att jag har känt mig gammal på sistone.....allt sängliggande, rullstol, betastöd, kryckor....
Så kroppsligt har jag verkligen kännt mig gammal
Och det sätter väl sina spår på skalet förr eller senare antar jag.....


Har sovit jättedåligt inatt.....igen.
Låg vaken länge o tittade tv.....
Kan ha somnat runt tre tiden....
Sen vaknade jag vid 4 igen då pappa var nere o släppte ut tarzan o rökte....
Sen låg jag vaken länge efter det....kunde inte sova.



Idag har både Zack o Tarzan blivit duschade.....
De små får vänta, dom blev ju duschade för knappt tre veckor sen.....
Dom får vänta iaf tills utställningen i Bosjökloster i Juni.



Fick allergisk reaktion inatt.....
Åt nötter igår....
Sist jag åt nötter fick jag oxå en allergisk reaktion, men jag trodde bara det var en engångsgrej.
Men jag hade fel tydligen....
Så nu kommer jag inte äta det fler ggr.....

Ja man lär sålänge man lever sägs det.....


Bye Bye


image104



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0