The notebook

****

Såg filmen "Dagboken" igår.....
Har hört att den ska va bra, men att den skulle vara så pass bra som den var hade jag aldrig kunnat tro....
Utan tvekan den bästa film jag nånsin sett....
Verkligen ett filmtips till er alla som läser här.
(MEN ett tips är att se den själv för man gråter som attans).
Jättesorglig, men verkligen superduper bra....
Jag satt som klistrad hela filmen igenom....pausade inte en enda gång.


Var hos sjukgymnasten idag......
Sen efter det var vi nere o betalade in utställningar o sen handlade vi på ica.

Tips: Man ska akta sig för att sätta näsan i vädret.....det kan regna.
hahahahahhahahahahaha.


Satt o kollade på mina kullar (kommande och den som har vatt).
Pappan till första kullen har bara jag avkommor efter här i Sverige (han bor i Tyskland nu).
Pappan till Ladys nästa kull är Importerad från Irland.
O Pappan till den jag tänkt till Cindys första kull (OM det blir den jag kollat på nu, det är INTE den jag hade på bild på lunar utan en helt ny), men han är importerad ända från JAPAN =)
Det ni *ler*
Och från den kullen bara MÅSTE jag spara nåt ju.....men det förstår ni nog haha =)
(kvittar om det bara kommer en hane i kullen så ska den sparas, men helst en tik såklart).
Kommer enbart bli trefärgade valpar i den kullen =)
Men det är fint tycker jag.
Han är förresten pappa till Frida o Manga som jag hade här hemma =)

När Petra var här hemma fick jag tips på hur man ställer hundar på bord snyggt lättast (om dom trilskas).
Har provat det o det funkar verkligen.
Alla har vi våra små knep =)
Men jag ska träna både Ache o Cindy på det några minuter varje dag.....


Har bestämt oss för ett ställe nu att hänga alla prisrosetterna på i vardagsrummet =)
O på hyllan bredvid står pokalerna som vi vunnit =)
Mina vovvar har ju samlat på sig en del rosetter genom åren.....
Zack har 5 st, Lady har 4 st o Ache har 2 st =)
O Lady o Ache har vunnit vars en pokal med =)
Men fler ska vi se till att vinna *ler*
Jag kommer ju ställa ut en hel del i framtiden =)


Ache har blivit en riktig baddare på att springa i trappor nu.....
Cindy är lite skraj för det, men gör det till slut.
Haha attans vad dom kan springa på ovanvåningen....
När man sitter här nere kan man tro att det är elefanter som springer där uppe som dom håller på haha.


Bye bye!


Ryan Gosling från en scen i filmen "The notebook"
image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0