Typiskt

****


Blev så besviken idag....provade kedjorna jag hade köpt till Ache Cindy o Lady för rätt längesen, dom går precis över huvet på dom....så det blir till att köpa nya istället....aldrig använda, jo en gång är den ena kedjan använd på Lady ....*suck*
Jaja e d nån med småhund/ar som vill ha tre fina kedjor en i guld o två i silver så säg till.
Jag fick ju aldrig använding av dom
*typiskt*


Ikväll var Pernilla här en sväng med India...hade cyklat hit.
Kul att snacka lite med henne =)
Oxå fick hon sett mina småttingar....det är ju längesen nu.
Hon tyckte Cindy hade blivit stoooor haha =)
Ja hon har ju växt om Lady på höjden nu.....Så hon är en bastant dam den där minsann =)
Troligen kommer hon inte växa mer på höjden iaf.....
Hon är nog ganska klar i allt nu....hon ska bara pälsa på sig lite mer sen e hon färdig =)
Ache kommer troligen bli av den mindre modellen....iaf om man ska gå på hur det ser ut nu....


Idag fick jag hängt upp prisrosetterna på väggen =)
har sagt att jag skulle fixat det länge nu, men idag blev det gjort iaf =)
Bättre sent än aldrig.....
Nu hänger dom iaf snyggt o prydligt på väggen =)


Haha syrran o David ska införskaffa sig en 4-bent vän.....
Ville ha en kompis till davys....


Satt o gjorde ett julkort idag på datan =)
Blev ganska nöjd...
Gjorde ett midssommar-kort för nån vecka sen med....


Har läst på lite om färggenetik på papillon....
Så mkt o lära där....
Skrev ner en del om det så man vet lite om hur valparna blir i framtiden med olika kombinationer *kul*


Fick veta idag att dom har stängt den studion där jag brukar tatuera mig =(
Så jag får hitta nåt annat ställe till den jag ska göra nu....

image105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0