"What happens in Vegas"

***

Igår satt jag nästan hela dagen i trädgården.....
Så himla skönt väder.
Det är ju lika fint väder idag....underbart.
Satt o skrev ner lite olika "tänkabara valpnamn" för framtiden igår......
O kom på rätt många bra faktiskt.....
(fick ju rätt många bra tips utav Petra).
Så jag har namn fram till V iaf, vilket är för mååååååånga år frammåt =)
Tänkte ha så att man har ett ord som börjar på samma bokstav som namnet framför själva namnet oxå...
O det är de jag har suttit o kommit på =)
T.ex Brave Brandy, Charming Charlie, Happy Hamlet, Lyckliga Lotta OSV OSV.
Rätt kul o sitta o fundera ut namnen så ist än för att bara gå efter grekiska mytologin.....
Men jag fick iaf en kull efter den =)


I förmiddags så borstade jag alla småttingarna....
Det tog sin lilla tid, men dom blev såååå fina =)
Ikväll ska jag klippa klorna på dom.


Jag var ute o promenixade en sväng med Kellie igår....
(mamma o pappa tar ju dom annars för jag har lite svårt att gå), men igår tog jag ut Kellie på en sväng =)
Det tar sin lilla tid men jag tar mig sakta men säkert  fram iaf =)
Ska bli kul om två månader när ja kommer få en valpkull här hemma =)
Ska bli kul o se hur många där blir, vilka färger, teckning osv.


Nu vill jag bara bli helt bra i benet igen....så jag kan ställa ut mina voffs själv o göra saker på egen hand osv....
Mamma är snäll så hon ställer dom åt mig i Bosjökloster....
Får hålla tummarna på att Ache håller sig till phalene nu bara så han inte helt plötsligt ångrar sig o blir papillon ist.


Gina frågade om jag ville med på Bio imorgon....
Men vi har ju så mkt med hundarna o så nu så tyvär får det vänta.....
Iaf nån dag.
Men sen ska vi gå o se What happens in Vegas. =)
Vi ska åka till Tivoli i Danmark oxå nu i sommar =)



Nu ska jag ut i trädgården o få lite solsken in my face =)


Tog en rätt  bra "stå bild" på Cindy igår....
Synd bara tungan var ute, o att där syns två andra voffs på bilden men men hon står fint iaf haha.
Här ser ni en blivande stjärna *ler*
image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0