Aj aj aj...jävla lucka

*****

Fy bubblan mitt huvud idag.....
Stod o provade ett par stövlar som mamma hämtade ner från vinden åt mig.....
(jag har inte fått i min fot i många av mina skor sen jag bröt den)
Så när jag provade dessa stövlarna o FÅR I FOTEN blir jag överlycklig o ska resa mig upp o slår huvudet i vindsluckan....
Fy fan vilken smäll....o ont gjorde det....o tro inte det var rakt på vindsluckan....utan i hörnet!!!! aj aj aj aj fan vad jag svor o hade mig.....
Har en fet bula där nu *aj aj aj*
O med tanke på hur hårt det tog förväntar jag mig inget mindre än hjärnskakning iaf....*snyft*


Var i rastgården en sväng med dogsen idag...lerigt o jävligt men men sånt man får ta som hundägare....


Efter rastgården åkte vi ner på Ica o handlade.....
haha jag i nattlinne som syntes under jackan haha....
O typiskt möter man alltid sånna man inte vill möta när man ser ut som värst....
Idag en supersnygg kille...*typiskt*
mamma hade väldigt kul åt mina försök att göra mig osynlig *asg*
Kvittade hur jag gjorde mina omvägar för att undvika han....han kom runt varje hörn *asg*
till slut skrattade han åt mig för han fattade vad jag höll på med *pinsamt*


När jag kom hem så försökte jag få tag i ullis för vi skulle till etage ikväll...
men hon bangade idag för hon inte hade pengar...grrrr
Hon skulle in till malmö ist o träffa nån...
Trist....jag hade verkligen velat ut ikväll...har sett fram emot det hela veckan =(


Själv tog jag tag i storstädning & om-möblering minsann....
Blev så mkt bättre nu än innan....

Ska ut o köpa en ny säng och en ny garderob i veckan med =)

Nu ska jag se om jag får tag i sussie o CO o se om dom känner för utgång ikväll...
Skriver mer imorgon....
Wihooooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0