Bakis o skakis blä

*****

Haha vilken kväll =P
E helt slut i planeten..-...Sussie har fortf inte asat ändan ur soffan hahahaha....
Hon ligger o trynar fortf....väckte henne glad o pigg....hon bara mumlade nåt o vände sig o somnade om hahahahaha.
Trist o va vaken själv så jag gick o la mig igen......


Ricke kom hem från jobb för en stund sen....
Så då asade jag mig upp från sängen....
Han hade varit o hämtat Cindy hos Carro nu på morgonen...
Han är så snäll o är vid pildammarna med henne nu *tack gubben*
Du är en ängel.


Jag ska börja duka fram frukosten så länge...e d tänkt haha, men hamnade här istället *asg*
Ricke är ju så go o har köpt frukost med sig hem så jag får väl snart lämna datan o börja duka fram istället hahaha =)


Men men först uppdatering om kvällen/natten hihihihihihi =)**

Jag o Sussie satt som sagt här hemma hos Ricke igår o förfestade.....
Carro o jocke kom oxå upp här en stund....dom skulle ju hämta Cindy för dom ville passa henne inatt medans vi var ute o festade...kul för Cindy ju iaf =)
(Hon hade legat o sovit mellan dom inatt haha min lilla sötnos =)

Jocke blandade margarita till oss hahaha...jag sa att jag själv kunde....men han försökte nog bara fylla oss hahahahaha....
Carro var nog med på ett hörn där med hahahaha....

Carro satt bara o smuttade på beyleys under kvällen haha..,...
Jag o sussie festade hej vilt *asg* =)
Men men vi skulle ju ut....carro skulle ju bara hem sen.


Pratade lite med Gina igår med =)
Min gumma ju....
Jag ska med henne nästa helg på nåt (var nog lite halvfull när hon berättade vad det var för jag har minsann glömt det...vet bara att jag sa att jag skulle med iaf hehehe).
Min gumma...saknar ju dig....


Det blev ingen "utgång" för oss igårkväll....
Vi hamnade på privatfest vid möllan istället.....
Till en kompis till Jocke haha....
Vi tänkte ju sticka till Etage, ,men jocke upplyste oss att hans polare hade fest....
O tyckte vi skulle dit istället.....
Sagt o gjort...han körde oss dit tillomed =)
Fanns inte en kotte vi kände där haha.....
Eller ja Linus som Jocke kände kände ju tydligen vi med sa dom hahahaha...
Aldrig träffat människan...men han kände ju Jocke bra så.....
Kul som fan hade vi där iaf =)
Bjöds på en masssa dricka hahaha...

Sussie fångade en fisk i sitt nät hahahahaha =)
Vilken cassanova hahahahahaha...
Iaf fram tills han blev för full o spydde hahahaha....
Då tappade sussie intresset illa kvickt igen hahahaha.

Jag träffade en väldigt snygg trevlig o "ickespyande" kille där med =)
Sussie tyckte jag skulle lägga in en stöt haha, men jag höll mig relativt lugn ;)
Han skötte den delen bra själv tyckte jag *asg*
Han ville jag skulle gå på bio med han i veckan....
Men jag sa att jag skulle jobba kväll i veckan (vilket skämt haha)...
haha han bara...- Nu spelar du svårfångad oxå....

haha ja man kan väl inte visa intresse direkt ;)
Lite får väl pojken jobba för o få bjuda ut en tjej =)
haha fan va elak jag kände mig...

Sussie bara....
-Haha du e hemsk hellis =)


Jaja jag må va hemsk då =)
Men jag orkar verkligen inte med nåt dejtande för tillfället.....
Jag vill bara festa o ha kul =)
SINGEL OBUNDEN ODEJTANDE
I LOVE IT =)


Nu kom ricke o cindy in genom dörren så jag får väl fixa fram frukosten o dra kudden ur örat på sussie....

Hej svej på er



Kommentarer
Postat av: Sussie

guuud så kul vi hade igår gumman!!!!Det får vi göra om snart igen. Vi måste börja göra mer saker ihopa igen vi har ju så kul ihopa.Jag ringer dig lite senare ikväll.



2008-11-23 @ 16:28:51
Postat av: Carro

du jag tycker gott cindy ska få komma o bli passad hos mig snart igen...vilken underbar hund..lady med.

Vill snart träffa dina andra hundar meeed

2008-11-23 @ 17:48:09
Postat av: sussieeee

hjälper du mig med en blogg senare då?

2008-11-23 @ 18:08:01
Postat av: tess

hej hellis!

hur mår du idag?

hade du kul igår?

Vi måste festa ihopa fler gånger både du och sussie var jättetrevliga.

vad ska ni göra nästa helg?

kan jag få ditt telefonnummer?

Med vänliga hälsningar tess (hon som snoka så mycke ;)

2008-11-23 @ 18:15:20
Postat av: Alina

hehe låter som ni hade kul iaf! :)

2008-11-23 @ 18:21:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Hellis

Jo vi hade väldigt kul =)

2008-11-23 @ 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0