Duktiga jag

.....
Tränade minsann foten idag med...
promenixade ner till AMS.....
Fick tag i min handläggare....trodde ju att jag skulle börja på nåt imorgon....men det blir inte förrens på fredag.....O då kommer det bara hålla på mellan 10-12....så det var ju skönt....hemma vid lunch igen ju...så då hinner jag duka osv =)
Trodde jag skulle va på ngt till typ 18.00 eller så....men så var INTE fallet....Phu lixom.
Efter AMS så gick vi in om sysytemet o sen in på Konsum o handlade....
haha kände oss som två fullpackade åsnor =P
Tungt var det....blä.


När jag kom hem så gick jag o kelly o postade brev sen tog jag cindy o ache en sväng o efter dom så promenixade jag o Lady en långrunda.....träffade en annan vovve som hon fick hälsa på.....

La mig o kollade tv innan idag...tror ni inte jag somnade....dagen blir helt bakvänd när man väl vaknar igen...hatar verkligen det....
Så jag kommer ju aldrig somna sen när jag väl lägger mig inatt.....
*morr*


Nu ikväll kommer mitt älskade Prisonbreak =)
Wihooo

...snacka om bloggtorka idag...... =p

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0