Elaka jag

****

Idag var jenny david o barnen här o hälsade på....
beställde pizza =) (syndiga jag)
Hmmm har blivit lite slarv med bantningen nu den senaste veckan *morr*
E så arg på mig själv för det....


Syrran vill så gärna ha Ache...O idag sa hon att hon ville ha Kelly med.....
Hon försökte övertala mig att ge henne en av dom....
Lät så roligt....
-Du kan väl ge mig en hund!!!!!
När jag sa nej så blev hon nästan arg hahahahah....
No way att jag ger bort ngn av mina hundar....Dom är här för att stanna nu =)

Dom ville oxå med ut på min födelsedag....
Men dom vill inte till Malmö utan hellre LA eller HBG....
Mig spelar det ingen större roll....får höra med de andra oxå vart dom vill....


Var så härligt väder nu ikväll så efter att jag tagit alla 4 småttingarna så tog jag minsann Lady en långrunda till.....
Ner om byn o upp för kyrkbacken....fick testa hur mkt foten orkar ju =)
Men det gick bra....
Släppte henne en liten stund med så hon fick springa av sig....
Var lite läskigt bara att gå kyrkbacken ensam o så nu när det var mörkt.....
Nästa gång ska jag ta det tidigare på dagen....


Pappa åkte i marken idag....haha
Vet inte hur många stolar han har suttit i sönder när han sitter o röker på terassen....
Har inte räknat men det har blivit en del *asg*'
Men dom stolarna är så jäkla kassa....
Men jag får mig ett gott skratt iaf var gång han berättar det.....
Typiskt nog har jag missat alla gångerna *tyvär*
hade velat se han ligga o kravla på marken =P
Elaka jag haha...


Hmmm oxå det här med min födelsedag.....
Osäkert med VART vi ska ut fortf....
Vissa vill till HBG o vissa till Malmö...
Mig spelar det ingen större roll....
Bara vi kan komma fram till nåt som alla går med på....
Orkar inte med om nån ska bli sur eller ovänner eller så...

Tack o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0