Fullt på schemat idag

******

Idag har jag haft mycket att fixa med.....
men det har faktikst gått rätt snabbt ändå....

Började med att duscha hundarna mellan 10.00 och 11.30

Sen medans mamma städade o hade sig så stod jag och stekte kycklingfileér....
Kan spy på kyckling nu känns det som.....
Stod o stekte det non stopp mellan kl 2 och 5 idag....
Småhundarna ville va med....
Så ja fick sätta fram två stolar så dom kom upp en bit...där satt dom så stolta så haha....mina älsklingar.
Hade iofs lite otur idag med matlagningen.....
Först sätter jag på vattenkranen så det sprutar över hela mig i hela golvet....lagom kul...
Sen när jag börjar steka kyckling så händer d nåt så det börjar skvätta från järnet så jag såklart bränner mig....*morr*
Svor o hade mig...

Sen efter det så har jag dukat o fixat inför morgondagen =)

När dukning osv var färdigt så satte jag mig o fixade med mitt CV....
Ska ha det med mig ner på mötet imorgon.....
Troligen tar mötet bara en kvart typ....
Rätt skönt att d e så kort....
Efter mötet ska jag in o sola mig i 20 min =)
wieeee =)


Fick skicka bud med syrran....
Kom ju på att jag måste ha ny mascara inför imorgon....
O när skulle jag ha TID o köpa det lixoxm????
Syrran skulle sån tur var ut på Centan imorgon så hon kunde köpa en till mig...


Efter allt mitt dukande städande o matlagande o cvskrivande idag så slängde jag mig framför en film...
Var så skönt o bara sjunka ner i soffan efter denna dagen....e helt slut i planeten....


Missade att Alex skrev till mig på MSN idag *snyft*
Hade behövt prata med honom nämligen...
Får hoppas han kommer online senare.....


Nu ska jag gå ner o fortsätta fixa inför morgondagen....
O passa på o njuta av min sista timme som 24 åring....
Lite över tolv inatt så fyller jag ju 25 ....
Happy Birthday too me =)


Ps: Jenny...jag hoppas då verkligen att skorna jag ska få av dig imorgon passar....
Jag ska ju ha dom på mig när vi går ut på kvällen sen....
*hålla tummarna*



Kommentarer
Postat av: Piddor

Grattis på födelsedagen. Du får ha det så trevligt på din fest ikväll.

2008-11-07 @ 00:41:58
Postat av: Gittan.. =P

GRATTIS!! Ses ikväll....

2008-11-07 @ 08:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0