Grattis mina älsklingar

... Som fyller 1 år idag !!!!!!!!!!!
För 1 år sen idag (29:e) var vi inne på djursjukhuset med många blandade känslor o nervositet....
Ache i en skokartong med en handduk virad runt sig på vägen in till lunds djursjukhus....
Ingen av oss sa nåt till varandra i bilen på hela resan in....som dessutom kändes olidligt lång....
Vi hade alla förberett oss på det värsta ....men allt slutade bra sån tur var =)

Ush ja allt detta för ett år sen....
Tiden går snabbt....
Samtidgt som det känns som en evighet sen...

Idag fick de små grynen en ny säng av pappa =)
I mässing o vitsvart leopard mönster =)
Dom bara älskar den =)
Hehe jag har tjatat om denna sängen länge nu =)
Visste ju att dom skulle älska den =)

De fick även ben o pipisar idag =)
De stora vovvarna o Lady fick oxå ben =)


Ikväll var det ett jättespännande avsnitt av Prisonbreak =)
Älskar verkligen den serien.....
Tröttnar aldrig hehehehehehe.

Har planerat hela veckan ganska bra för en gång skull hehe

Måndag= Småvovvarna 1 år, Tvätta, Prison Break 
Tisdag= Tvätta, damma, dammsuga,
Onsdag= OPLANERAD ÄNSÅLÄNGE =)
Torsdag= Sola och djuraffären
Fredag= Mamma 50 år
Lördag= Sola och sen Tjejkväll
Söndag= Centersyd med mams O sen är det Miami vice på kvällen med snyggingen Colin Farrel =)


Gud vad jag längtar tills Malmöutställningen i Mars =)
Det är "Svensk vinnar utställning" =)=)=)
Alla BIR och BIM hundar tilldelas titeln "Svensk vinnare 2009"
Så nu håller vi tummarna på mina dogs va =)
Tänkte anmäla alla 4 småttingarna faktikst....
Ladys första officiella sen hon fick valpar så det ska bli spännande....
Hon har ju bara ställts på en utställning detta året....som dessutom bara var Inofficiell med tanke på att hon inte vatt i nån kondition sen hon fick valparna....(pälsen tar sån attans tid att bli bra igen på papillons)...lite trist men men sånt man får stå ut med....
Men på den hon ställdes på detta året blev hon iaf BIR o 3:e bästa tik så =)
Även om det var Inofficiellt så blev man ju glad o jättenöjd =)


Tänkte snart sätta igång ordentligt med julklappshandlandet =)
Har handlat klart hundarnas julklappar iaf =)
haha jag har även fått köpt min "ful-julklapp" hahahaha.
Vi gör ju så vart år...
Köper vars en fin o en ful julklapp....(ingen vet vad de andra har köpt), sen spelar vi om dom haha så jäkla kul...
O min fuljulklapp är faktiskt rätt fräck detta året...kan faktiskt själv tänka mig den hahahah.
Måste komma på en fin oxå bara....


Pratade med sussie innan ikväll 
Hon hade pratat med tess o dom ville vi skulle träffas o ta en fika en dag i veckan =)
Haha hur ska jag hinna allt....
Kanske att vi kan ta det på Onsdag för då har jag inte nåt på schemat iaf.


Lady var så glad på kvällsrundan idag....
Hon fick springa lite lös....
Hon är så lätt o ha lös....
Lufsar rundor för sig själv...
Min sötnos.
O det är skönt att hon inte springer fram till andra....
Vet själv hur irriterande sånt är nämligen.


Nu ska jag avsluta här o kolla klart på Navy CIS


Ha det gött alla därute i kylan!

// Hellis


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0