GRATTIS TILL MIG =)

*****
weeee 25 år idag då =) Gammeltanten Helena....


Gick upp tidigt imorse....ville bara ha sovmorgon...men icke att jag kunde ge mig själv det....
Fick paket o blommor av mamma o pappa imorse =)
Prisonbreakboxen och ett smyckesätt som jag själv har valt ut....i grön bärnsten =)

Efter promenix med hundar o så imorse så körde pappa mig ner till mötet på AMS...
Har fått låna pias bil *snällt*

Hann inte mer än hem här sen fick vi köra ner i byn igen....
Hämta tårtan =)
Köpte fransbröd med oss hem här så vi åt det till frukost....haha jaaa d e d första jag stoppar i strupen idag....

Har fixat med blomdekorationer o sånt oxå idag....jag blev faktiskt nöjd =)


Ska förresten kanske möta upp johan i malmö ikväll =)
Han skulle nog in där när han hade slutat jobba =)
Ska bli kul o träffa han.
Vi blir nog inte så många som går ut ikväll dock =(
Men iaf jag Gina Sonny o Ullis och förhoppningsvis kommer Philip med =)
Han jobbade ikväll men skulle försöka komma ifrån tidigare sa han =)
Vi får hålla tummarna på att han kommer =)


Har fått några återbud ang ikväll =(
Dom som inte kommer är
Vera
Tess coffe o barnen
Emelie
...men men vi får träffas en annan gång =)
Emelie kommer jag ju träffa redan på söndag....på hundutställningen i Malmö =)

Ikväll blir det ut o göra Malmö osäkert =)
Waaatch out ;)
Haha....

Nu ska jag fixa med det sista här hemma...
hej svej.



Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Grattis Grattis!!

2008-11-07 @ 14:02:21
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sara C <3

grattis på din dag...

2008-11-07 @ 14:55:14
URL: http://saracelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0