Helena i ett nötskal....

*****

Det var först tänkt att jag o Ullis skulle ut ikväll....
Men när vi snackade innan idag så var ingen av oss speciellt pigga på att gå ut.....
Så vi bestämde oss för att vi kanske går ut imorgon ist...o då troligen Etage =)


Kvällen spenderade jag o Lady hemma hos Sonny....
Blev körd av mams ner....
Kollade på två st filmer...
Blairwich 2 och en med Jessica alba....
Han satte på exorcisten för o skrämma mig *grrrr*
Jag fick ett skrattanfall medans han pratade i telefon....kunde inte låta bli o skratta....o de var inte ens roligt igentligen det jag skrattade åt...men bara för jag skulle va tyst medans han pratade så blev det såklart ännu svårare för mig....
Helena i ett nötskal =P


Mams kom o hämtade mig vid halv 1 tiden....
Hon hade Ache med sig...haha han morrade när vi kom....vakthund hehe...


Det har tydligen vatt STOR fest här på området ikväll,.....
Attans vad med folk här var utanför....


Försökte övertala sonny till o gå ut med mig o ullis imorgon....
men han vill hellre spela poker....
Jag sa att dom kan ju komma in efter pokern....
Så det återstår o se om dom gör det....


Nu kallar sängen....
Ska försöka sova ut ordentligt imorgon....
Så jag orkar festa heeeelaaa natten hahahahahahahahahahahaha
Leva loppan =)


Hej svej


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Festen var en STOR fest som hölls av min grannes unge hehe... Hela skåne skulle dit sa min bror hehe

2008-11-15 @ 10:38:32
URL: http://dobermannfamiljen.blogg.se/
Postat av: Helena

haha ja stor måste den ha vatt....fy bubblan vad mycket folk här var....helt chokad när man tittade ut ju

2008-11-15 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0