Helt OFF

....känner jag mig idag...verkligen en riktig blähädag för mig...

Gick upp tidigt imorse....
promenixade med hundarna en sväng osv....
Åt  frukost....sen gik jag o la mig en stund till....mådde skit.

Drömde helt sjuka drömmar....


Ullis ringde sen o väckte mig.....
Då stod hon på parkeringen o väntade på mig.....
Så d var bara till att asa sig upp o klä på sig osv....
Stack o solade...sååå skönt...somnade under tiden,...
Sen följde jag med till ullis stall....
men jag stannade o sov i bilen under tiden hon mockade...är bara heeelt slut i planeten ....
Efter stallet så körde vi in om Ica....
jag köpte ett paket nudlar o clementiner som jag fick tryckt ner i halsen sen när jag kom hem....


har precis promenixat med dogsen en sväng...

som ni ser så har jag inte gjort mkt alls denna dagen....
Men idag e verkligen en sån dag när jag känner att jag inte vill göra NÅT alls....
Brukar kännas såhär precis innan en depprission...men jag hoppas verkligen inte det är en sån på G igen....
Har klarat mig ett bra tag utan det nu ju....
men men
O krampen i kroppen har börjat komma tibax med...
Så nu ska man väl tampas med både värk o depp oxå....jippie lixom....NOT

Nu ska jag bädda rent o dammsuga


hej svej på er....

Puzz O kram
Hellis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0