Helt slut i planeten!!!!!

******

Ja ni läser rätt...haha
Helis sitter hemma en fredagskväll o e helt slut ......

Sov väldigt lite inatt......
Satt uppe o tittade på 4 avsnitt Prisonbreak *snyggingen ju*
Gick o la mig vid halv 5 tiden.
Sen gick jag upp igen halv 9 o promenixade en sväng med hundarna, sen fick mams sina paket (fyller ju 50 idag).
Efter det blev det in i duschen o göra sig iordning.
Sen blev jag körd ner till byn, mötte upp Stefan där sen åkte vi till lödde.
Mötet i Lödde gick bra...
Så jag börjar jobba på måndag =)
SKönt att äntligen komma igång igen....
Har ju gått sjukskriven för benen sen februari så det ska verkligen bli skönt att få nåt o göra igen.
superbra arbetstider blir det min första vecka dessutom =)


Efter mötet så började jag promenixa till bussen, men då ringer ullis...hon e på väg till lödde så hon hämtar upp mig....
Åker till cafeet o sen till kävlinge igen till djuraffären o köpte saker till lilla Luna (ullis nya hund).


Hem här o då hade det minsann redan kommiten del gäster....
Milan klämde Jordans fingrar i toalett-dörren  *aj ajaj vad dom såg ut sen*
O när han väl kom loss så ramlade han baklänges o slog ansiktet i vasken så han får nog en blåklocka med....
Han satt o grät jättelänge i mitt knä sen....ush stackaren...


Sen låste Laila in sig på toaletten...
O vi gjorde allt för att få rätt på låset....men icke att det gick...(alla hatar våra lås haha).
Slutade med att Coffe fick plocka av skruvarna så dörren gick av .....
jaja vi fick oss ett gott skratt sen ju hehe.
Ush tur det inte var jag som var inlåst....
jag hade då verkligen inte hållt mig så lugn som hon gjorde...jag hade haft panik o hyperventilerat haha.,..men d e jag det =P


Haha blev vattenkrig här hemma sen......
Jag o david hade riktigt krig....haha
Han började med att spruta ner mig med vatten.....
Sen var det ju kört....
Jag fick iaf in riktigt fullträff på honom ute vid parkeringen *asg*
Fy vad jag kommer få sota för det =P
Misstänker att jag får igen på deras fest....
Haha jag o Ullis kommer förresten dit som enda singeltjejerna  *asg*
Jag har redan hittat kavaljer till Ullis *hon vet bara inte om det än hahahahahha*


Men men kvällen idag blev lyckad förutom klämda fingrar i innelåsande...


Nu sitter jag här rätt glad över att jag inte drack så värst mkt ikväll...
Det kommer jag tacka mig själv för imorgonbitti när jag har 4 småvoffs som väcker mig o vill ut hahahaha =)


Så vad händer imorgon då????? hmmmmm.
Får se vad som dyker upp....
Funderar på o slå en pling till Sonny o höra vad han ska göra....
Fast jag kommer då se till att INTE somna i närheten av han hahahahaah....
Vågar inte riskera det sen vi målade honom till en katt när han deckade här på min födelsedag *asg*
Fy fan va elaka vi var hahahahahahaha....


Ska ner i byn o sola imorgon....
Solade bara 2 ggr förra veckan....
O har bara gjort det 1 gång denna ....
Huh måste sola sola sola =)


På Söndag blir det storshopping på Centan....=)=)=)=)=)=)
Ska köpa en likadan kort klänning som jag köpte sist jag var där =)
Fast en annan färg =)
Haha ja nu är jag igång igen o köper likadana kläder bara i olika färger =)
Men har jag väl hittat nåt jag vill ha så vill jag ha alla färgerna =)
Ha-galen eller shoppoholic =)...jajaja kalla mig vad ni vill =)=)


Hade tänkt lägga mig o kolla några avsnitt Prison break nu inatt....men vet inte riktigt om jag pallar....
Känns som jag kommer somna innan jag hunnit se ett enda avsnitt ändån hahahahaha...
well vi får se vad som händer.....
GAH såååå snygg michael är!!!!!!!
Kärlek i rutan där ahhahahahaha......
Sexigare kille får man leta efter....
Finns det nåt snyggare än snaggade tatuerade killar????? NÄ tror inte det....det enda som fattas på han är piercingar hahaha sen hade han vatt perfekt =)
Eller ja det är han ju iofs redan hahahahahaha =)


Nu skriver Johan till mig på msn för fullt så jag får snacka en stund med han.....


Skriver mer imorgon =)


Puss o Kram
Hellis





Kommentarer
Postat av: Sara Löfvendahl <3

Det där med kläderna känner jag igen =) haha! Brukar osså handla så som du beskrev! Om jag verkligen gillar något super mycket, så brukar jag köpa de plagget och i minst 2 färger..! Men det ska ju vara en Baströja/ basklänning osv.. ! Kram

2008-11-29 @ 21:52:11
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: helena

Hehehe precis Sara =)

2008-11-30 @ 03:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0