Inte mycket tid över till att blogga längre *asg*

******

Så sant som det är skrivet.....
Orsaken.....haha ja den skulle ni allt bra vilja veta va ??? hahaha ;P
Jag säger inget så har jag ingenting sagt heller *flabbar*
Allt behöver inte blottas i min blogg direkt...
Det ni inte vet har ni inget ont av hehehehehehe.
Vissa saker håller jag för mig själv =)


Dagen idag började jag med att gå upp tidigt....har fyra envisa hundar som e uppe o hoppar tidigt om mornarna....
Idag redan kl 7...grrrr.
Men men det var bara att asa sig upp o släppa ut dom i trädgården o sen fixa iordning deras frukost....
Sen klä på sig o ge sig ut på promenad.....
Tog Lady en riktig långrunda.....
Har gjort det ett par dagar i rad nu.....
Både hon o jag behöver det ju hahahaha.

Igår pratade jag med en som var jätteintresserad av en valp från min kennel.. =)
Pratade länge med henne, hon var helt förälskad i min lilla Lady hehe....Men vem blir inte det lixom =P


Fick hem lite kennelpapper från SKK idag.....
Blev en del ändringar i dom.....

Det kommer bli lite ändringar i mina avelsplaneringar i framtiden  =)
Hade inte tänkt behålla något för egen del på rätt många kullar framöver....
Dock blir inte fallet så =P hehe
O nästa kull inträffar tidigare än planerat...hihihihi Säger dock inte när den blir av än.,...
Det är en väldigt spännande kombination som jag tror väldigt mycket på =)
Det är allt jag avslöjar =)

Fick ett meil häromdagen som gjorde att jag kommer va extra försiktig för att sälja valpar i framtiden ....
Jag kommer då aldrig sälja valpar på hmm vet inte om man får lov att skriva ut sidan så publikt....men men en speciell sida på nätet då kan vi kalla det....
Jag kommer verkligen ha krav på mina valpköpare i framtiden.....
Eller ja ännu högre krav får man väl säga hehe...
Har redan rätt höga krav ju....
Tacka ju faktikst nej till två i förra kullen....

Har nu 3 st spekulanter på min kommande kull =)
Men den verkar ju som sagt väldigt lovande.....

Men nog om hundsnack nu =P
Fast jag måste få ventilera mig nånstans ju =)


Har börjat få tibax min kramp o smärta o kroppen igen....huh...hatar det.


Har fixat med mammas 50 års present så den är klar nu =)
Hennes grattis-kort kommer jag få sota för haha....
Men jag fick inget snällt grattiskort av dom =P så det så...
its Paybacktime hahahaha =)
Älskar att jäklas med mams....
ja pappas grattiskort är inte heller särskillt snällt *asg*


Nu ska jag slå en pling till Sussanne....
Vi ska shoppa imorgon =)
Fick ju pengar idag *Smile*
Vi två e shopoholics =)


Puzzar o Kramar
Helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0