Irriterad

******

Är såååå irriterad idag......
Igårkväll kom min kramp/smärta i kroppen tillbaka....
Låg bara i soffan o kunde inte röra mig....blä
O tro inte den var borta imorse...nej...
Hade shyst stil när jag skulle ta mig ned för trappan....
halvlåg över räcket....helt sned....benen var helt vingliga, o inte kunde jag stödja mig genom att hålla i trappräcket för armarna bara hängde o dinglade som spaghetti typ....fick stödja mig på armbågarna....
Blä....hatar verkligen när detta händer....
Har dessutom börjar få ont i magen igen
Känns verkligen som om min kropp är 80 år ....


Har insett att jag måste ha två burar med till utställningen nästa helg.....allt detta kånkande på saker...blä
Men funderar på om jag ska ta en tygbur till Ache...
Eller om ja kanske tar bilburen till honom....
Annars kanske jag kan sätta in han med nån av petras hundar...
jaja det löser sig...
Blev helt plötsligt många valmöjligheter....haha...
Synd det bara är för valpar nu i november....hade velat ställa Lady med nämligen....men hon får vänta till Mars....
Hon har iaf blivit ställd EN gång i år....med bra resultat dessutom =)
Men men det ska verkligen bli kul o se hur det går för småttingarna på denna utställningen....Sista för i år dessutom...(blir inget stockholm för mig i december =(
Lite trist.....men vi kommer igen i Mars nästa år....
Har redan bestämt att 2009 ska bli ett ritkigt utställar-år för oss =)
Maaassssaaaa utställningar inplanerade redan nu =)
*Lycklig*
haha jaaa jag älskar utställningar =)


På måndag ska jag posta mina kort....lite sent...men ändå...bättre sent än aldrig =)
Sen på Onsdag ska jag ner till komunen.....
Se vad det är för arbetsträning jag ska börja på....

Suck ..har en maaaassssaaa som jag ska sortera ut o slänga idag....känns som det var evigheter sen jag gjorde det nu....på tiden haha...

Nu ska jag dammsuga ovanvåningen sen ska jag borsta mina småvovvar....

Bye bye....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0