Julkänslor?????

*****

Nu börjar julen närma sig...inte ens en månad kvar nu =)
Min stora dröm slår dock INTE in detta året heller *snyft*
Men men det kommer fler år =)
För er som inte vet så är min största dröm att få fira jul i New york......
Detta SKA jag iaf göra nån gång under mitt liv....
Vilken känsla o få fira jul i julens stad...eller för mig är det julens stad iaf ....
Julen i Sverige har verkligen blivit tråkigare o tråkigare.....
För ett par år sen tyckte man det var jättekul....
*Men nu de senaste 3 åren har jag inte ens haft några julkänslor....
Förra julen var värst....Kändes som en helt vanlig vardag för mig......
O att ha en sån känsla är hemskt, speciellt när man igentligen älskar julen över allt annat....

kanske det blir annorlunda detta året?????

Blir det inte annorlunda så kommer jag va som Grinchen restrerande jular som kommer....*morr*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0