Le Shopping

*****

Åkte mot Lödde vid 1 tiden idag.....
Jag gick först in i djuraffären...Träffade en med en jättego zorekpapillon ....Vi stod o pratade väldigt länge....
Hon fick min hemsideadress för hon var intresserad av o köpa en till papillon om sådär 2-3 år o jag ska ju ha en kull då =)
Så hon blev jätteglad när jag berättade det hehehehe....
Sen fick jag letat upp en papillonalmanacka där hihi...hittade först ingen med papillon....var lite besviken, men så glad jag blev när jag hittade med papillon =)=)=)=)
Så det blev en almanacka o en flaska ögonmedel till Cindy....(sånt som tar bort röda fläckar kring ögonen på ljusa hundar)...får prova det iaf o se om det funkar....
Tänkte köpa en burk blodstopp med....men jag satte tillbaka den i hyllan igen....men nu i efterhand så tänkte jag att d  faktiskt e klokt o ha en sån hemma...så jag får ut o köpa en i veckan efter jobb....slutar ju tidigt imorgon så jag kan passa på då  =)


Efter djuraffären gick jag o letade upp mams i affären bredvid......
Tog evigheter i den affären ju *morr*
Jag hatar o vänta ju....
Jag tog fram o provade en del kavajer under tiden i brist på annat.....men det blev inget köp där inte för min del...
;Mams handlade en del där.


In på Centan sen....
Där köpte jag:

* Hundens första år bok....(en till haha jag har ju en sen tidigare =)
* Smycken
* pyjamas hehehehe
* Leggins
* Smink
hmmm ja det blev en del till men orkar inte rabbla upp allt hahahaha

Mamma hade väligt roligt åt mig därinne när jag började halvspringa ifrån en kille som gjorde mig ngt generad *haha*


Mams hittade hela tiden nån o snacka med där så tiden sprang iväg rent för fort *suck*
När jag stod o provade kjolar så ropade dom i högtalaren att dom närmade sig stängningsdax....så jag blev irriterad o la kjolarna o gick mot bilen *lagom glad*
Sura miner i bilen hem....
Körde inom på Ica oxå på hemvägen....

När jag kom hem så promenixade jag med voffsen sen hoppade jag in i en dusch.....


Nu sitter jag o väntar på att dom ska bli klara med vardagsrummet så jag kan lägga mig o kolla några avsnitt PRISON BREAK =)
Tänkte först se filmen ikväll med snyggingen Colin Farrel, men jag föredrar faktiskt käre Michael =)
hehehehe


Hade hoppats på o hinna sola idag med ,...men det hann jag tyvär inte med....
Får ta det imorgon efter jobb....slutar ju som sagt tidigt =)
O på tal om jobb....jag måste kolla upp när där går bussar!!!!!
Får verkligen inte glömma det ikväll....


Lovade Tess o Coffe att jag skulle komma in till dom en dag oxå så jag får se när jag hinner med det....
Blir kanske lite svårt nu mitt i veckorna iom jag jobbar....men nån helg får vi allt ta o klämma in hehehe =)
Som jag skrattade igår när coffe missförstod mig med sängvisandet *asg*
Jag o tess skrattade som tusan åt det sen....


Blev ovän med Gina igår......
Men jag tänker (som jag sa till henne oxå) inte hålla på o tråka o tjata om det....
Vill hon hänga upp sig på det (som det verkar i nuläget) så är det hennes val....



Nu blir det mys resten av kvällen....

Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0