PARTY

****

Trodde det skulle bli en lugn kväll igår....med tanke ¨på att ullis bangade för att festa o sen min huvudvärk från vindsluckan....
Men men så blev inte fallet iaf.....
Pratade med Sussie på msn...
Och hennes bror skulle ha fest....
Så jag åkte in till henne....haha i mjukis :P
Hade saker med mig så jag gjorde mig iordning hemma hos henne.....
Vi pimplade en maaassssaaa cider o öl hemma hos henne haha *smaskens*
Vi blev ganska fulla hmpf =)
Fast jag skyller på min hjärnskakning haha....
Hon skyller på att jag har smittat henne med den oxå *asg*
Haha ja vi säger väl det =P Vågar inte annat än o hålla med hahahaha.
O på tal om min hjärnskakning.....fy attans vilken bula jag har fått i huvudet *aj*
O har jäääättte ont *snyft*
O mår illa o e yr huh =(


När kl närmade sig 12 så tog vi taxi till Värnhem till Jocke (Sussies bror)....
Jäklades som fan med taxichauffören haha...han var ball...
Var en hel del folk hos jocke.....
Vi störde oss på en tjej där som trodde hon var nåt.....
Sussie knuffade till henne så hon spillde ut sin bacardi watermelon över sina vita leggings *asg*
Hahah hon blev så jäkla sur o stack hem ....
Sussie var nöjd o höll sig lugn o trevlig sen haha....
Gumman gumman....haha får hålla dig i öronen ju =P
Johanna kom oxå senare =)
Hon skrattade när vi berättade om dom vita leggingsen =P
Så jäkla kul det var o träffa er igår =)
Synd bara carro är bortrest =(
Hade vatt kul om alla vi tjejer hade träffats ...men men vi hade kul vi som träffades iaf =P
Vi får dra ut carro nån annan helg =P
Vi var typ de sista som åkte hem från festen sen *asg*
Bara vi som pallade trycket hahahahaha....
Sov hemma hos Sussie inatt....

Imorse när vi vaknade så hade jag såååå ont i huvudet...gaaaah...ville bara dö....o bulan är kvar *snyft*
Tog två alvedon....men dom hjälpte inte mycket.... =(
Drack typ flera glas vatten o kvickande till ngt haha...
Sen asade vi oss ut o köpte frukost....
Skrattade som fan i affären...sussie flippade o hade sig...
Du e inte frisk gumman...


Blev skjutsad till Kävlinge sen av Sussie o hennes mamma....
Dom skulle till centan o shoppa....
haha hur orkar du det idag gumman....
Du kommer somna i omklädningsrummen =P


Vi blev förresten bjudna på stor fest på nyår igår =)
Fick ta med hur många vi ville dit....
Det ska verkligen bli kul....
Skönt o ha nyår planerad nu iaf =)


haha skrattade åt Sussie....
Visade henne foto på datan från förra helgen....
Hon bara- VEM ÄR DEN SNYGGINGEN BAKOM DIG???
Jag bara...men d e min kusin hahaha...
Så nej det var INTE nåt ragg jag hittade på Etage som du trodde gumman haha...
Sen tjatade hon på mig att ta med han nån helg när vi ska festa haha....


Nä nu ska jag ta två alvedon till o gå o vila mig....
Jäkla hjärnskakning lixom....
Kanske inte det smartaste valet o festa igår med tanke på det....
Men men jag ångrar verkligen inte det haha =)


Puss o kram
Helena





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0