Äntligen ska jag åka till Jacubs grav

***

Var uppe med tuppen imorse.....
Men fy bubblan vad trött man var....

Ullis hämtade oss vid halv 8 tiden.....
Packade in stolar burar o hundar i bilen haha....
Öste på musik i bilen så vi vaknade =P


Kom in i tid till malmö ....
Kändes extremt drygt o vänta på vår tur i ringen.....
Men men den som väntar på nåt gott .....
Gick hyffsat bra för mina hundar idag....
Ache kom  på 2:a plac
Cindy kom på 4: e plac
Kelly kom på 3:e plac med HP
Så jag e nöjd....


Ahhhh vad vi gjorde bort oss där inne med när vi var o tittade runder innan vi skulle hem...
Vi hamnade i finalringen (utan att märka det)....med packning o hundar o allt...
Vi trodde inte det pågick nåt i den vi stod i....
När vi väl inser att vi står mitt i finalringen o yrar så får vi panik....fy bubblan vad vi skämdes....
haha där stod vi som yra råttor :P


Ache var så elak o lyfte benet mot Sonja....

Träffade Pernilla med familj där inne med...
Hon var där o ställde Camorra...

Vi hittade inte ut från parkeringen sen när vi skulle åka hem....
haha...typiskt oss =P

När vi kom hem så åt vi middag o sånt....
Sen åkte ullis hem,....Skulle vila sa hon haha...stackaren e helt slut  =P
Vi skulle kolla film kanske lite senare ikväll....

Gina ringde för en stund sen =)
Pratade om helgens bravader i Malmö *ler*
Hon frågade om jag ville åka till Jacubs grav imorgon....
Fick en klump i magen.....men jag måste verkligen dit...även om det känns lite jobbigt så måste jag göra det....
kommer nog kännas konstigt att se hans gravsten o så....
Men efteråt kanske det känns lite bättre....
Vi skulle ta en fika inne i Malmö sen efteråt....


Fy bubblan vad jag är trött....
Blir ryggläge i soffan resten av kvällen =)
Ullis kommer om en stund...hon ville med kolla film...
Hon var lika sleden som jag idag haha...


Här kommer några bilder från Etage i helgen =)









Kommentarer
Postat av: Sara <3

Fina bilder, såg ut som att ni haft en rolig utekväll! Det är de som är meningen!! :o) Men måste bara ge en komplimang: Gud vilket fint hår du har! Låångt och glansigt! Precis som jag skulle vilja ha de :o) Hur lång tid tar de att odla fram de?? haha.. Kram

2008-11-09 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0