Mina sötnosar

***

Fy bubblan vad halt det är ute...var livrädd när jag gick med hundarna haha....vill inte bryta fler kroppsdelar ju =P
Småttingarna älskar verkligen snön....
Har fotat dom ute i trädgården nu ikväll när dom leker hehe....mina sötnosar.


Innan idag åkte vi upp till farmor o farfar för farfar fyller år.
Hade Cindy med mig ...hon o jag busade rundor i deras trädgård....
Hon fick frispel i snön haha.


Efter vi hade vatt hos farmor o farfar så släppte pappa av mig vid stationen så jag tog tåget in till malmö.
Sussie mötte mig på stationen *snällt*
Hade först tänkt gå till triangeln....men när detta vädret visade sig så tog vi 5:an haha....den bussen har man åkt en del gånger hahahaha.
Vi skrattade o o hade oss på bussen....Sussie var helt knäpp....hon e så attans rolig...skäms inte för nånting....
Hon höll dessutom på o ramla när vi skulle över övergångsstället vid triangeln....haha dom vita strecken var attans så hala hahahaha som jag skrattade åt henne...ska va hon till nåt sånt....du e go gumman.
E så glad för vi har börjat umgås mycket igen =)


Köpte en heeeel del på triangeln idag =)
Hade först tänkt hålla igen med pengarna....men sussie fick mig på andra tankar.....haha du o jag får inte shoppa ihopa =P
Mina inköp idag

Triangeln
* Tre nya korta kjolar
* En ny jacka
* Ett par skor
* Två par leggins
* Julklapp till sussie (som jag faktiskt tänker köpa till mig själv med nästa gång vi e där =)

Åhlens
* Badskum
* Badoljor
* Ögonskugga (som e tänkt till nyårsfesten vi ska på hehehehe) haha sussie vi ska ha så kul =) Längtar som fan =)


Efter shoppingen gick vi o åt middag på mitt o ginas ställe...


hrm har inte riktigt vågat räkna efter hur mycket pengar jag spenderade idag =P
Handlade på kortet hela tiden ahhaahahahaha...man vill inte se =)



Ullis var här o lånade pappas gps ikväll.....skulle till klippan o hämta emelie.


Ikväll ska jag ta det lungt....blir inga utsvävningar för min del ikväll....
Därimot ska jag o sussie ut i Malmö imorgonkväll wiiihoooo....
Hon var ju inte med när vi var ute på min födelsedag.....Det ska vi ta igen imorgon hehehehehe
Ska ha min ena nya kjol som jag köpte idag på mig imorgon =)
Den e verkligen supersnygg =)
Svart kort-kort  med pressveck
Till det ska jag ha ett vitt glittrigt linne o en svart skjorta =)
O svarta tunna leggings =)
O mina omtalade stövlar hahah....dom jag provade när jag knockade vindsluckan häromdagen *asg*
O såklart bara måååste jag ha min nya ögonskugga med =)

Pratade lite om var vi ska förfesta imorgon....
Tänkte först va hos sussie men sen bestämde vi oss för o låna rickes nyckel o förfesta hemma hos honom.,...
Han sa iaf att d var ok om vi ville det.....
Han skulle ändå jobba kväll....
Carro skulle med o förfesta men sen skulle hon på dejt *asg*
Haha men vi förväntar oss att du dyker upp på dansgolvet under natten o dansar med oss iaf =)
Kan inte va på dejt hela natten ju gumman *asg*
Blir antagligen att vi sover hos ricke....han skulle ändå jobba natt o kommer inte hem förrens söndagmorgon
(förhoppningsvis med frukost till oss *PIK* (vet att du läser här hahahahah)


Nu ska jag gå o slå en pling till sussiegumman....har ju ingen msn för tillfället!!!! *snyft*
Hon är på jakt på vovve så vi sitter på blocket här båda två¨...har hittat en del annonser till henne.....som hade vatt så mkt lättare o ta över msn....OM JAG HADE HAFT DET GRRRRRRR....(jag har samma msn adress fortf men kommer inte in på denna datan min är i sönder så vill ni ha tag i mig...ring eller sms:a)


Pussar o Kramar
Hellis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0