Shopping

***

Varit o shoppat på centan med Ullis idag.....

Dagens köpelista:
* Mascara
* Svart kort kjol
* Mörkblå kort klänning

Hittade en maaaassa annat jag ville ha med men det får tyvär vänta tills jag får mer pengar =)
haha folk blir nog lite chokade när dom läser att jag köpt både kort kjol o kort klänning  =P
Men lite förnyad stil skadar aldrig =P
Tänkte köpa ett par nya leggins med men det blev aldrig att jag gjorde det.

Efter Centan så åkte vi till stallet en sväng....


Skulle igentligen kollat film med Sonny ikväll....
Men vi ska göra det på fredag istället....
Sen på lördag blir det utgång....om ullis var sugen på det  =)
Troligen Etage haha =)


Efter mötet på AMS på Torsdag ska jag sssssoooolllllaaaa =)
Nice Nice =)
Får bättra på brännan lite ju hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0