SNÖ

******

Blev väckt av 4 odjur imorse igen....grrrr.
Dom brottas i min säng o bryr sig inte ett dugg om jag ligger där eller ej.....
Magpump o tassar i ansiktet.....inget lockande när man precis vaknat haha....


Hade tänkt gå långrunda med Lady imorse igen.....men när jag tittade ut o såg att det snöade!!!!!
Så slog jag bort den tanken ganska kvickt  hehehehe.
Tog alla småvovvarna på vanliga rundan istället.....
Sen när jag kom in så hade mamma oxå¨stigit upp.....
Så jag tog Tarzan med en sväng så behövde hon ju bara ta Zack en runda (jag har ju fortf problem med att ta han själv)...


Fixade frukost o slog en pling till Sussane....som tro det eller ej....hade gått upp redan kl 7 imorse hahahahahaha (Carro ja du läste rätt SJU hade tösen asat ändan ur sängen hahaha )
Sussie brukar annars va en riktig lååångsovare när hon är ledig haha....
Jag ska träffa henne i malmö senare idag =)
Fick ju som sagt pengar igår så det blir shopping deluxe hahahahaha=)
Jag har så mycket som jag måste köpa idag heheheheh=)
Vi ska även gå o äta middag på mitt o ginas ställe idag....där är ju bara såååå god mat =P
Ginisguman....vi får oxå åka in till vår restaurang en dag snart =)
Saknar våra pratstunder riktigt mycket......


Haha fick mig ett gott skratt när pappa kom hem från jobb idag....
Han hade köpt saker till mams....
Nu kan hon inte klaga mer på att han tittar tv om kvällarna iaf hahahhahaha

Jag fick en ny stor lampa av honom igår.....
som passar såååå bra in på mitt rum =)
I samma färg som jag har på väggarna dessutom =)


Blev dessutom klar med min avelsplanering igår =)
Måste be farfar göra EN TILL valplåda....
Blir ju (om allt går som planerat) två kullar samtidigt.
Haha får ha en kull i mammas o pappas sovrum o en kull i mitt sovrum....
Iaf tills dom e så pass stora så dom kan va i köket ihopa.
(o jag kommer förhoppningsvis behålla en liten flicka i en av kullarna....får hålla tummarna på att där blir nån tös som jag vill behålla)


Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig iordning....
Hade tänkt åka upp till fgarmor o farfar en sväng oxå innan jag åker till Malmö.
Tänkte ta en vovve med mig upp till farmor o farfar idag....igen....Kelly var med där igår....

Hej svej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0