Underbar födelsedag =)

***

Min födelsedag blev allt lyckad får jag säga =)

farmor o farfar kom hit rätt tidigt....
Dom stannade inte så jättelänge =(

Sen kom Syrran David o barnen....
Efter dom kom Tess Coffe o deras barn...
Sen kom Sonny.
Gina
Pernilla
Ullis

Fick måååånga fina paket =)
Av mamma o pappa fick jag Pb boxen, halsband armband örhänge o ring =)
Av syrran o CO fick jag fotlänk, skor, linne..(tror inte ja glömde nåt nu) =)
AV Sonny tess coffe o barnen fick jag en stor korg med vin cider o sånt gott =)
Av Gina fick jag vin och jättefina vinglas =)
Av pernilla fick jag en flaska white chocolate shots (som dessutom smakade himmelskt gott =)
Av Ullis fick jag ett silverhalsband och en tid till massage =)
Av farmor o farfar fick jag pengar och sängkläder.
hmmm tror inte att jag har glömt nåt nu iaf =)
Men jag kan säga att jag fick reeent för mycket saker av folk....
hade verkligen inte behövts såhär mycket som jag fick....
Har utan tvekan världens bästa släkt o vänner....
Älskar dom...


Satt här hemma o åt o drack o pratade o hade oss =)
Hade väldigt trevligt får jag säga =)
Även om "nån" blev reeeent för full....(INTE JAG)


När klockan närmade sig halv 1 inatt tog jag ullis sonny o pernilla taxi in till Malmö....
Hamnade på Etage....
Fulla o gapiga hahahahaha
men fy bubblan vad kul vi hade....
Vi var även på Breeze...eller rättare sagt så släpade ullis o pernilla mig dit vid typ 4 tiden....
Jag dansade o hade kul på etage o hade tänkt stanna där...
Men ullis o pernilla hade heeelt andra planer för mig tydligen *asg*
Dom lurade på mig en kille inne på breeze....o han tyckte att jag skulle dansa med han heeeela tiden haha....
Hämnden är ljuv tjejer....
Vänta bara....


När de stängde på Breeze så tog vi taxi till kävlinge....
Släppte av pernilla hemma hos henne....
Sen åkte jag ullis o sonny hem hit....
Satt i vardagsrummet o snackade o hade oss....
Sonny deckade ....
O ullis o jag började jäklas med han =)
Målade han i ansiktet som en katt....
Svart nos o morrhårr o skarpa ögonbryn osv.....
Haha som han såg ut när vi var klara med han.....
O det roliga var att han vekrligen inte ens vaknade när vi höll på o skratta o måla på han osv...
Typ en timme senare vaknade han till o kom ut till oss i köket....
O jag o ullis fick verkligen anstränga oss för att inte skratta....
men han märkte inget o så först...
Han sa att han skulle gå ner i byn o köpa med sig frukost hem (jag o ullis kunde knappt hålla oss för skratt)
Sen kliade han sig i ansiktet o fick svart färg på sig o kollade sig i spegeln o såg ullis mästerverk.....
Han bara
-Era jävlar!!!!
Sen fick han in i tvätta ansiktet *asg*
Men fan va kul det hade vatt om han inte hade märkt det o kommit ner i byn så haha....som jag hade skrattat =P


Tog en hel del foton under gårdagen =)
Kul ....
har lagt in en hel del av dom på min facebook under "Min 25 årsdag".
Ta en titt o komentera gärna =)
På facebook heter jag Helena Pedersen


haha måste påpeka....
Jag har verkligen inte fått mycket sömn detta dygnet....
Vi höll ju oss vakna här hemma efter att vi kom hem från malmö imorse...(eller ja inte sonny =P
O nu tycker jag inte det är nån ide att gå o lägga sig...
Även om det hade varit riktigt skönt =P


men men idag blir det packning o så inför imorgon då det är hundutställning i Malmö =)
Ullis kunde köra oss in där...snällt....


Hej svej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0