Ikväll blir det fest som heter duga hehehehehehe

*****

Har vatt o shoppat idag igen hehehehehe luv it =)
Köpte lite julklappar o presenter till småvovvarna för dom fyller ju 1 år snart =)
Skönt att iaf ha fixat julklapparna till hundarna iaf....
Bara de tvåbenta kvar o handla färdigt till =)


Cindy började löpa igår.....
Så nu har man o vakta henne från Ache i 3 veckor frammåt.....
Men det är skönt att det bara är hon....
Lady o Kelly har ju redan löpt klart sina löp detta året....
Bara Cindy som har väntat med sitt löp tills nu =P


Var o köpte margaritamix idag hehehehehe jag har ju mer tequila kvar så d blir margaritadrinkar för oss ikväll Sussie  =)


Skönt vi kunde sitta hemma hos Ricke ikväll o förfesta...
Han hade vatt så snäll o köpt en flaska beyleys åt oss oxå =)
Puss på dej gubben ;)
Det blir drygt bara o asa alla mina cider med mig ikväll....men men vad gör man inte för en lyckad kväll hahahaha.
Hehe så kul vi ska ha ikväll gumman.....
O Carro med ....hon dyker väl som sagt upp på dansgolvet efter hon vatt på sin dejt hehehehe.
Först ska vi få henne halvfull hemma hos ricke innan hon åker iväg på dejt hahahaha.
Ricke har redan varnat henne *morr*
Vänta du tills du ska med ut nästa gång hahaha....sluta jobba kväll/natt på helger så kan du med följa med =)
 O glöm inte o köpa bullar o kaffe till oss imorgonbitti hahahaha


Sussie tjatar fortf om tatueringen...haha hur länge har du tjatat nu igentligen gumman????
Men men jag har gett med mig faktikst ....sussie blev överlycklig....
Så nu ska vi göra likadana tattoos =)
Hon fick bestämma motiv åt oss o hittade en en riktigt fin...som tillomed jag fastnade för direkt hon visade den =)
Vad det är....haha ja d avslöjar vi inte =)


Haha  jag såg en kopia på ett gammalt ragg idag i affären hahahahahaha.
Fy bubblan vad likt det var =P
Jag hängde efter honom med tungan släpandes i marken typ *asg*
Kände mig som Ådi *asg*

Nu ska jag snart promenixa med dogsen
Sen ska jag hoppa in i duschen så jag kan åka till Malmö.....
Sussie kommer o hämtar mig här i Kävlinge =)=)=)=)
Tack gumman....du är en ängel!


Gott folk.....vi ses på dansgolvet ikväll hehhehehehehehe


Puss o Kram
Hellis!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha nu så kul ikväll & festa för mig med, jag följer med nästa gång.....Trist & sitta här på jobb när ni ska ut & festa. Hade så mycket hellre velat gå ut med er

2008-11-22 @ 20:34:17
Postat av: Ricke

Vänd nu inte upp och ned på min lägenhet ikväll ;)

Håll Sussie i öronen =D

2008-11-22 @ 20:47:09
Postat av: Johanna

jag hörde om Cindy btw... Du & sussie är ena riktiga yrpannor...men väldigt söta yrpannor puss på er.

Jag kommer & hälsar på dig & hundarna en dag nästa vecka gumman!

Luv U



2008-11-22 @ 21:02:37
Postat av: Johanna

sprang hon långt förresten????

2008-11-22 @ 21:04:09
Postat av: Carro

Jag & Jocke kommer upp till er om typ en halvtimme, har du cindy med dig eller?

För vi tänkte isf att vi kunde låna/passa henne ikväll/inatt.

Så kommer vi upp med henne imorgon förmiddag =)

Huh trist jag inte orkar festa ikväll...

Du o sussie får festa för mig med ;)

Ses snart pussssss

2008-11-22 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0