No Regrets

***********

Fullspeckad dag idag igen.....

Började med att Hellis vaknade crap way to late idag....snacka om sovmorgon lixom hehe....skönt o få sova ut =)
Jag hann inte ens ut med hundarna innan tess o coffe o familj kom hehehe....
Dom hade varit o köpt nytt lås till oss hahahahaha =)
Lilla Michelle följde med mig ut med småhundarna...haha hon e så jäkla söt...ja isabella med såklart =)
Michelle var så glad för hon fick ju gå med Lady...hehe hon var så stolt.
Men fyyy vad kallt det var brrrrr.
Tyckte michelle med hehe....
_det är faktiskt lite kallt (påpekade hon för mig hehe) så vi vände hemmåt då =)
Hon är för go med sitt pratande....pratar på som bara den azzå....
Hehe hon är rolig.


Senare på dagen så kom mormor min moster o mina andra kusiner hit.....
Evigheter sen jag träffade dom nu.....
Tess har inte heller träffat dom på åratal.
Dom var helt förvånade över att hon hade två barn o allt nu =)
Så det var ju verkligen jättekul.
O gissa vad mamma fick i födelsedagspresent av dom......
Jo hon ska få åka o klappa vargar!!!!!:(min stora dröm ju).
Lyx =)
Sen fick hon en massa halsband av lena med som hon själv gör (väääldigt snygga)
Jag ska beställa en massa av henne...supersnygga  verkligen.
Jag fick en blomma o ett 10 ggr solkort av min mormor o morfar i försenad födelsedagspresent =)
Hehe gissa om hellis ska bli brun nu igen =)=) SOLA SOLA OO=)


O med tanke på att min moster o hennes barn kom hit idag så fick jag tyvär ställa in ljuspartyt jag skulle åka på med Gina.....
Tyvär förstod inte Gina mitt skäl till att stanna hemma idag så hon blev jättesur på mig....men men jag har faktiskt inte träffat mina kusiner på evigheter nu så jag ångrar inte att jag stannade hemma !!!


Tess o Coffe + barnen stannade till hmmm minns inte riktigt men typ 9 tiden??? tror jag det var =)
Satt o snackade o hade trevligt.


Nu inatt har jag legat o kollat på några avsnitt Prison Break =)


Ullis ville att vi skulle ut men jag fick henne på andra tankar haha...=)
tror jag iaf...haha tror inte hon stack ut....
Får höra med henne imorgon haha =)


Imorgon ska jag o mams åka till Centan o shoppa  heheheheh ska bli kul....stora plånboken med =)
Ska shoppa loss riktigt =)
Ska köpa en ny klänning hihi =)
Sen ska jag köpa nån kjol med =)
Får se vad jag hittar för nåt fint =)
Sen ska jag köpa lite julklappar till tänkte jag =)


Well nu kallar sängen så jag orkar upp tidigt imorgonbitti o shoppa loss hehehehehehehehe
Shopoholic =)=)=)=)
Utan tvekan *asg*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0