Hunnit med en del idag ändå

****

Gick upp med tuppen imorse....
Promenixade ner på AMS på möte....
Ska dit igen på fredag på ännu ett möte...
Var visst lite skillda meningar om vart mötet skulle hållas....
Haha jag sprang som en yr höna mellan olika salar där,...
Dubbelbokat överallt ju så d var lite svårt att hitta rätt sal....
Men jag var inte ensam om att va förvirrad....
Jag var faktikst den som va  först av alla att hitta rätt =) 
De andra kom sådär 5-10 min senare ... =P


Efter AMS ringde jag mamma....
Så medans jag väntade på henne så gick jag o solade =)
Hon kom ner o mötte mig utanför solningen...
Gick in o handlade på systemet....o kan ni gissa????
Jag fick visa legg =)=)
Ja det är jag glad för....jag har ju kännt mig så gammal den senaste tiden....men idag blev jag allt lite glad o kände mig lite yngre iaf =) haha =)


Gick sen till banken o tog ut pengar
o promenixade bort på ica o handlade en maaaassssaaa inför fredag =)
Inne på Ica fick jag jätteont i hjärtat....kändes precis som om nån stack tusen nålar rakt in i hjärtat på mig....
Fick en massa sånna känningar under tiden vi gick där....
Blev faktiskt lite nervös...
Så  det här yngre jag kände av på systemet....varade inte länge....helt plötsligt på vägen från systemet till ica hade jag blivit gammal igen....=-S

Attans vad vi handlade på ica....
Tur mams hade cykel med sig så vi kunde hänga alla kassar på den....haha...

Har ju ingen bil för tillfälet....
Den pajade för oss igår...
Så gissa vem som måste ta tåget till utställningen på söndag....jag!!!
Med 3 hundar, burar o packning.....
Känns inte så där jättelockande precis om jag får säga det själv....*morr*


Fick två återbud igår...
Varken vera eller charlotte kommer på min födelsedag =(
*snyft*

Imorgon har jag en del planerat....
Ska fixa lite med mitt cv o så....
Sen ska jag städa o duka osv...
O fixa maten o så inför fredag =)
Funderar på o duscha småhundarna med imorgon....
Känns som det är enda tillfället jag kommer få....
För fredag är ju fullspeckat...ams o sen party
Lördag vet man aldrig hur jag mår o  mitt tillständ till o duscha hundar är nog inte att förlita sig på då iaf haha....
Så nej jag får ta det imorgon....så kan ja va säker på att det blir gjort  =)





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag ska med ta tåget in till utställningen på söndag med bur o allt hehe.... Fast jag har dock bara en hund men en STOR sådan hehe

2008-11-06 @ 08:35:05
URL: http://dobermannfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0