Rosett-jakt =)

***

Promenixade ner på möte på ams idag....Väldigt kort möte ...skönt när det går så bra =P

Efter mötet gick jag bort o solade 25 minuter....Såååå skönt =)
Har fått riktigt mycket färg nu....Nice =)


Lady haltar inte längre nu...phu...nu kan jag andas ut...
jag råkade ju klippa hennes ena klo för långt i förrgår...*ångest*
Men jag lyckades undvika blödningen...men d var inte långt ifrån.
Hon haltade i förrgår o lite igår....
Men idag trippar hon på som vanligt....skönt.


Har fått tvättat lite idag med....skönt....
men det känns som om tvätt-berget aldrig tar slut....oavsett hur mkt man tvättar....suck....


Ullis var in om här ikväll o snackade lite....
O berättade om incidenten i stallet idag hahaha d ska va hon till det!!!!


I helgen blir det utgång i Malmö (etage?) =)
Najs ju....Så får jag invigt min nya klänning som jag köpte på centan igår =)
yaiiiiks..
kort kort =)
Men sååå snygg hehe =)


Fick ändrat om lite o så idag  =)
O äntligen fick jag hängt upp alla utställningspriserna....(på tiden haha).
Har blivit en del rosetter i år ju.....(16 st =de två nedersta raderna =)
O förväntar mig ännu fler nästa år hehehe =)
Då kommer det bli rosett-jakt minsann =) hahahahaha




Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Oj vad mycket priser :o)

2008-11-13 @ 21:17:02
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0