Vad händer igentligen?????

***

Fick brev idag....från AMS...tydligen ska det börja redan imorgon det jag skulle på??????
Först sa dom som nu i måndags...INGET....Sen när jag var där igår sa dom på fredag, o idag får jag på posten att det börjar IMORGON?!?!?
Man kan undra vad som gäller igentligen....
Vilken dag ska man rätta sig efter????
Grrrr jag hatar klydd o velande fram o tibax...


Haha attans vad jag får paket....
Bara nu på två dagar har jag fått 4 paket hem i brevlådan....
hmmm jag beställer nog lite över för vad min ekonomi tillåter igentligen....
Det dras ju på pappas konto nu men jag får ju betala han sen....
Han sa till mig idag att jag nog borde lugna mig lite med beställandet...hrm...
Mitt svar....Men du betalar ju....hans svar....ja men du får ju ge mig pengar för det nån gång....jag bara....varför???
hahahahaha han blev nog lite nervös där *ler* självklart ska han få pengar för det =)
Fick dessutom en tr prisrosetter hemskickade idag =)
Från veberödsutställninge....det var ju tre rosetter som dom inte hade där som dom skulle skicka hem....haha först NU fick jag dom....jaja som sagt...bättre sent än aldrig =)


weeee vad jag längtar tills jag fyller år nu =)
Party party =)
Ser verkligen fram emot det....kanske inte just att fylla år (o bli äldre...blä), men för att så många faktiskt kommer....
älskar ju mina vänner....o det är år o dar sen nu som alla träffades samtidigt.....
Just därför ser jag fram emot det så oerhört mkt =)
Alla mina bästa vänner samlade =)
Kan d bli bättre????? =)


Grrrr hade glömt att stänga min byrålåda idag....småhundarna har dragit ut en massa strumpor o har dragkamp med....Suck.....
Haha ja jag ska va glad det bara är strumpor dom har fått tag i.....
Inte som Davys (syrrans hund) som alltid drog ut trosor ur hennes byrå o sen sprang ut o viftade med i trädgården *asg*
Då känns det lite bättre att mina "bara" är strumptjuvar iaf *ler*


Tittade på en massa bilder på ett ex idag.....
Grrrr såååå het *blink*
Puss på dej


Nu är det dax för promenix med mina dogs.....
Blir långrunda idag igen minsann.....
Är sååå glad för att min fot tillåter det nu....
Fast jag hade ganska ont igår....
Men jag har gått väldigt mkt nu de senaste dagarna....
Har väl pressat foten rätt rejält....
Från att bara lulla runt hemma typ till att börja gå långrundor så bara....inte så konstigt att foten säger ifrån....
Men men vill man va fin får man lida pin.....det talesättet stämmer då verkligen....

Have a nice day
Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0