Miss you so much

***

Som sagt tidigare så skulle jag o Gina åka till jacubs grav idag.....
Sagt o gjort....Gina kom o hämtade mig i kävlinge....åkte o köpte saker i malmö till hennes nagelbyggeri.....
Höll på o få panik i parkeringshuset haha =)

Efter vi fixat med nagelinköpen så åkte vi o skulle köpa blommor....bara det var ett projekt måste jag säga....
Var runt överallt i Höllviken för det.....
Fick till sist tag i blommor o ett gravljus som jag tänkte tända till han....

Hade ganska stora problem o hitta rätt .....
Fanns två kyrkogårdar där.....visste inte var han låg...bara var hans begravning hade hållits ju....
Gina missade trottoaren så vi fick ett hastigt stopp....helt chokade båda två....
Fick hjälp av en på ljungkyrkan....
Han sa var kyrkogården låg o så...
Så vi hittade iaf dit....
När vi väl var där...så hade det blivit smeckmörkt....O ösregande....o blåste till storm...
Men vi trotsade vädret o tog oss ut....
Men tyvär var det jättemörkt vid gravarna.....
Vi gick o letade jättelänge efter hans gravsten....
Men vi såg typ INGET....
Tände gravljuset, men det blåste ut igen så det var inte mycket till hjälp....
O tändaren slockande hela tiden....
Så vi fick gå o syna alla gravarna på framsidan....
Efter vi letat igenom hela framsidan utan resultat så såg vi att det var dubbelt så många gravar bakom oxå.....
Då var vi så genomblöta så det rann av oss....
Så Gina sa att om vi åkte hem så lovade hon att åka med mig dit igen en dag i veckan lite tidigare på dagen....
Så lite småbesviken över att vi inte hittade hans grav fick vi åka hemmåt igen....
Väldigt ledsen över det faktiskt =(
Men som sagt så ska vi dit igen senare i veckan...Lite tidigare på dagen då oxå...
Så då ska vi hitta han tycker man...
Vi gjorde verkligen ett tappert försök idag iaf....
men det är så typiskt...När jag ÄNTLIGEN tagit mod till mig att åka dit....
men men..


Väl i Kävlinge åkte vi o åt.....Magarna kurrade som attans på oss....
Så vi åt vars en sallad på Viking....

Sen åkte vi hem till Sonny....
Gina skrämde livet ur mig på vägen dit....
Skulle vända mitt i vägen o så kommer där bilar i full fart mot oss....
Jag fick verkligen panik o ville slänga mig ut från bilen...
Men men Gina löste det haha =)

Asade oss upp för Sonnys trappor....
helt dyngsura....Regnet rann av oss....
Hade ju tagit min finjacka på mig eftersom jag skulle till jacubs grav....
Så jag var dyngsur in under den....
O jag gjorde en STOOOOR tabbe i trappen....fy fan vad jag o Gina skrattade.....lika chokade båda två haha....
Åhhhh så typiskt mig lixom haha.


Uppe hos sonny satt vi o drack the o snackade en massa o kollade på maaasssa foton på hans data =) (även kattfotot på honom *flabbar*
Sen fixade vi lite med musik o så oxå....


Gina o Sonny......jag säger bara en sak......FAKTISKT!!!!!!!
Haha har inte tänkt på det innan.....
Men insåg idag att det stämmer =)
Faktiskt hahahahahahahah


Imorgon har jag inget planerat under dagen.....
Men senare på kvällen ska jag träffa Sonny en stund.....


Fy f*n vad jag har haft ont i min fot nu ikväll....
Fick lindat den o grejat.....men det gjorde bara ännu undare med det efter en stund så jag fick slitit av mig bandaget igen....
Har ansträngt foten rent för mycket de senaste dagarna....

  Miss you sooo much

Kommentarer
Postat av: Hemlig vän

Faktiskt!

2008-11-11 @ 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0