Åhhhhh *suck* o Stön

*****

Vaknade jättetidigt imorse....kunde verkligen inte sova....
Asade mig upp från sängen (ordagrant ASADE, för jag hade verkligen ingen ork i kroppen)...
O nedför trappan var hemskt.....halvlåg över räcket i princip....kunde inte stödja mig genom att hålla mig i räcket för jag har verkligen INGEN ork i armarna....dom är som spaghetti.....
Promenixade med hundarna en sväng....
La mig i soffan o somnade om.....hann inte ens starta tv:n.....Cindy låg ovanpå mig haha så söt...
Pappa kom hem rätt tidigt från jobb...så jag vaknade när han kom....han hade köpt redbull o en pastasallad till mig =)
Hade inte direkt nån aptit men fick tryckt ner lite av salladen i strupen iaf.....

La mig sen i soffan igen.....
Satte på en film o låg o halvslöa till den ihop med 4 pappisar *mysigt*

Efter filmen så tog jag först Ache o Cindy en runda....
Sen Kelly o Lady en runda....
Sen följde jag med pappa med tarzan när han gick med Zack....

Nu sitter jag här o ska hoppa in i ett bad.....
Sen ska jag förmodligen lägga mig framför tv:n igen-......
Skitjobbigt att må såhär som jag gör.....
Har absolut INGEN ork....Ingen aptit....ingen lust för nånting.....
Börjar misstänka att det kan va järnbrist jag har...suck....fattas bara lixom...




Kommentarer
Postat av: carro

hallå tjejen

du får bli bra snart så vi kan fika & skvallra ihopa. Saknar dig. KRAM

2008-10-21 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0