AJ* AJ* AJ!!!!

*****

Har blivit dålig idag igen.....
Magen gör bara sååååå ont...mår jätteilla...fryser....o benen o armarna lever sitt eget liv....ingen kraft i dom...bara krampaktig smärta som vägrar släppa....
J*vla skit att må såhär.....
men men det är tur att det kom nu först ikväll iaf....
Har mått ganska bra under dagen....


Jag var med ullis i stallet idag.....
Matade hästarna med äpplen....
Ullis fick ju iden om att vi ska rida ut ihopa en dag....så hon fixade häst o allt till mig *hjälp lixom*
Har inte ridit på flera år nu....
Men men...hästen var svart....haha min favoritfärg på häst iaf =)
Ägaren o ulrika stod o sa att den var såååå snäll osv.....
när jag vänder mig om har hästen fått fnatt o springer som en galning o bockar o har sig i hagen....
haha jag bara......jo d hade ju nog gått bra om jag satt på den nu....
Hon bara..ja han är pigg...men snäll haha
Men men får väl ge det ett försök en dag =)
Saknar ju ridandet en hel del =(
Finns inget mysigare än en långtur i skogen på hästryggen ....
jag blev helt lerig om skorna när jag skulle ta ut en häst i hagen...grrrr. haha....jag hatar lera =P


På hemvägen körde vi in om Ica o handlade....
Vi ska ha filmkväll ikväll....
Hon kommer hit snart o hämtar mig...så ska vi hem till henne o hämta en tv bänk o promenixa hit med.....
Kommer bli en syn för gudarna....hon o jag kånkandes på en tv-bänk....vi kommer bli ovänner o skrika på varandra innan vi når min dörr igen haha....
Om inte annat så ger väl både mina armar o ben vika på mig *suck*
Varför kan man aldrig må bra?????


Vi planerade lite inför Halloween idag =)
Ullis visste redan vad hon skulle va =P
O jag har ju oxå svaga aningar om vad mitt blir....om jag inte kommer på nåt annat tills det är dags =)
PS: Sonny om du läser här så har jag ett jättebra tips till dig vad du ska va på halloween....(du hade ju så svårt o komma på nåt sist du skulle på maskerad....nu har jag den perfekta utklädnaden till dig =)
Bra va =)

Kolla in denna länken ...som jag o ullis har skrattat åt den idag....
www.youtube.com/watch?v=1-uXEN_eRwo

Har hittat ett par skor som jag bara MÅSTE köpa =)
Kommer passa sååå bra till det jag ska ha på mig när vi ska ut på min födelsedag *ler*
Vi börjar ju bli några stycken nu =)
Trodde faktiskt inte att vi skulle bli så många som vi blir =)
Kul =)
Dock har vi inte bestämt än vart vi går ut....men nånstans i Malmö iaf =)


Nu ska jag hoppa i myskläder o slå en pling till ullis så vi kan hämta tv:bänken....
O sen ha filmkväll =)

Puss o Kram
Hellis

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Såå mysigt med filmkväll =) Sånna behöver man ibland :o)

2008-10-23 @ 22:19:36
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0