Skrapa lite på din älskare och du finner en fiende

***

Aj AJ AJ...jag har magknip =( o mår illa....*snyft*
OCH skoskav från promenixen igår *huh*


Det var kul att träffa Tess igår....är ju en evighet sen jag gjorde det....o som michelle har växt...haha så himla söt.
O Isabella var det första gången jag träffa igår....även hon jättesöt =)
Tess o Pia o Jane skulle oxå till Tattoomässan i helgen....
Hittade stil på tatueringen jag ska göra igår...(jag visste vad för motiv jag ska ha o vad för text, men inte textstilen), men jag hittade i den ena tatootidningen som pappa köpte till mig....jättesnyggt kommer det bli =)
Haha inte ofta man hör att föräldrar springer o köper tatueringstidningar o kommer med smakråd till tatueringar osv ....
De flesta föräldrar gör allt för att avråda sina döttrar från att tatuera sig....Men inte mina inte =)
Och det är jag glad för =)


Haha farfar frågade mig igår om jag hade legat i en kärringagrill för han tyckte jag var väldigt brun....
Haha ja jo, jag solar ju faktikst en heeel del....minst 2 ggr i veckan iaf  =)

Hade följe hem med jane efter kalaset. (hon skulle till nån kompis)
Blev erbjuden skjuts men det är ju så kort bit att gå....skadar inte att min fot får gå lite xtra nu....
Hon var inom här oxå för hon ville se på valparna.


Ringde till min handläggare idag....
O allt var så gott som klappat o klart....
Så jag börjar om 2 veckor.
Toppen
Ska passa på o göra så mkt som möjligt nu mina sista 2 lediga veckor....
Träffa vänner o bekanta, shoppa, göra så mkt som möjligt med hundarna, sova ut på morgonen, va uppe halva nätterna osv =) (är ju nattmänniska....älskar va uppe o fixa om nätterna...på nåt sätt får man mer gjort om man gör det på natten jämfört med om man hade gjort det på dagen....sjukt men sant.


Ricke ringde o väckte mig ur min skönhetssömn imorse ....kan säga jag var INTE klarvaken när vi pratade....
Jag  har nog blandat ihopa vårt samtal med min dröm på nåt vis....
Ska ringa han sen o höra vad som igentligen blev bestämt....
haha d e lätt o bestämma saker med Hellis om hon e halvsovandes =P
haha jag får akta mig för att svara telefon så tidigt hädanefter =P
Tidigast kl 9 är jag människa att svara på sånna frågor....*påpeka*


Ush nä min magknip o mitt illamående vägrar ge sig...=(
Ska gå o lägga mig o vila en stund.....hoppas det hälper...
Ska in till Ricke senare (ska åka bil in där *skönt* slippa ta tåg o buss)
***


"Skrapa lite på din älskare och du finner en fiende...."

Kommentarer
Postat av: Carro

Så glad jag blev när ni gav med er till slut =P

Ska bara klä på mig sen kommer jag bort & festar jag med. Jag tar med din tröja =9

kyssar C

2008-10-10 @ 19:30:37
Postat av: Carro

Jättefint foto på dig gumman.

Du är så söt ;)

2008-10-10 @ 19:31:55
Postat av: Sara <3

" Dom rika dom kan, Medans dom fattiga försöker " Är det inte så det heter ;) Nä, men lägger hellre pengarna på annat, de är så jag menar ;)

2008-10-10 @ 23:53:38
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0