Babysitter

***

Sikket pissväder det har varit idag *BLÄ*
Men tro det eller ej...Hellis trotsade vädret...tog alla hundarna till rastgården ändå....lerigt o blött....men men sånt man får stå ut med som hundägare haha....
Zack stackaren sträckte sitt ben där uppe...
Småttingarna hade gyttjebrottning som hette duga....vet inte vem utav dom som såg värst ut till sist haha.....
Fick mig ett gott skratt iaf när vi skulle åka hem....Cindy vägrade lyda mamma när hon kallade....stod en halv meter ifrån henne o jäklades...stampade med frambenen o hoppade o morrade hade sig....Var visst jättefarlig haha....klatchade riktigt om henne när hon sprang o gjorde sina glädjehopp i leran.
Jag stod utanför grinden o skrattade så jag grät....
mamma blev bara mer o mer irriterad haha.


Efter rastgården åkte vi o handlade på Ica...
Fick ju bonuscheck där idag =)
Hundarna fick vänta i bilen under tiden.....


När vi kom hem så åt vi middag osv....
Sen har ALLA hundarna fått varsin välbehövlig dusch =P
Så gissa om JAG har ont i ryggen nu....smärta ....
Tillomed stora hundarna fick sig en dusch haha....
Fast det var mams som tog de stora hundarna...


Handlade lite saker till Jordan idag =)
Han ska ju va här över helgen....
Hellis=Babysitter hehe
Men det ska nog gå bra =)
(ska dock festa en dag i helgen....så då får mamma passa han =)


Har redan fått många som tackat ja tills jag fyller år =)
Kul =)
Blir middag o fest här hemma först sedan utgång i Malmö =)
Kommer nog bli skoj...


Imorgon ska jag in till lund....
Skulle igentligen träffat tess men hon har inte hört av sig =(
Så jag bestämde med Gina att vi ska träffas imorgon o ta en fika inne i lund....
Kan ju hoppas tess hör av sig så hon med kommer...
hade ju vatt kul....


Ikväll blir det filmkväll med mams =)
Mysigt i detta ruskvädret =)
O tro det eller ej....men vi ska synda riktigt ikväll =P
Köpt en massa gott =)
Känns som det var evigheter sen jag unna mig nåt extra nu....så jag har faktiskt inte så himla dåligt samvete för det....
Blir strikt diet med mina naturdieter resten av veckan hehe...
Har inte vägt mig på ett tag nu...hade vatt kul o se hur mkt jag gått ner =)


PS: Ni får gärna komentera inläggen om ni läser....Så många läsare om dagen, men typ bara 2-3 st som komenterar...lite trist ju....*pik*


lilla söta Jordan =) Underbaraste ungen som finns =)


Kommentarer
Postat av: Sara <3

Kan tänka mig hur dina hundar såg ut idag! hehe :o) Ush.. jag hade fått panik! haha! Men men, det är ju sånt man får stå ut med när man har hund :o) Visst får man unna sig något gottit ibland! Det måste man ;) jag ska definitivt göra de i helgen!! hehe.. Kram

2008-10-16 @ 22:28:17
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0