Bestämt mig för just "DEN" tatueringen nu =)

***
....morrn morrn...fy bubblan vad jag är trött....vaknade 8 imorse o promenixade en sväng med hundarna..åt en naturdiet o kollade nya hundsport.....(ps ett stort plus för artikeln på sista sidan)....Toppen att det tas upp så folk kanske lär sig nån gång?!?!?!!?!?!


Blev aldrig ngt tv-tittande igårkväll för min del...fastnade med en del annat att göra....Så inte blev det att jag gick o la mig tidigare för det....
Kom väl i säng närmare halv 4 nån gång....
Jag satt nämligen o kollade tatueringar på nätet hihi....
Jag hittade den tatueringen igen som jag har kollat på sååå många ggr....jag har fastnat för den.....
Så troligen blir det att jag väljer att göra den....med något till oxå....(o den ska göras i svart och mörkgrönt)


Sitter just nu o pratar med Pernilla på MSN.....
Visade henne tatueringen jag ska göra =)
Hon tyckte den va jättefin...
Nu vill jag bara få den gjord =)
Är verkligen såååå nöjd med mitt val =)
Weeee längtar =)
Haha fick för mig att hon HADE fyllt år o att jag missat det =P
Men sån tur e så HAR hon INTE fyllt år än haha...


Nu ska jag se om jag kan få tag på Sonny

Bye bye

Vill oxå mysa =,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0